Bugatti zvanično predstavlja svoje prve brendirane rezidencije u Dubaiju

Poznati po svojoj nepokolebljivoj i beskompromisnoj posvećenosti izuzetnosti, Bugatti i Binghatti – dva vizionarska brenda – predstavili su svoju prvu saradnju: revolucionarni građevinski projekat u srcu Dubaija.

Projekat su otkrili u Coca-Cola areni u Dubaiju 24. maja Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti kompanije i Muhamad Bingati, izvršni direktor kompanije Binghatti.

Živahne i luksuzne, prve Bugatti Residences by Binghatti su smeštene u srcu Dubaija. Ovaj revolucionarni projekat će ponuditi 182 jedinice raspoređene na 42 sprata, podeljene na izbor penthausa sa dve, tri i četiri spavaće sobe, dok će svaka imati sopstveni bazen, teleportujući vas svojim dizajnom na mirnu Francusku rivijeru.

Intrigantne rezidencije inspirisane su talasima na plažama mediteranske obale i dinama Dubaija, stoga su imenovane na osnovu kultnih lokacija kao što su Kan, Sen Trope i Monako. Od 182 jedinice, 171 je nazvana Riviera Mansions, sa 11 spektakularnih Sky Mansion Penthausa koji zauzimaju ceo sprat.

„Bili smo toliko željni da ostvarimo ovo partnerstvo sa Bugatti kompanijom jer dominira automobilskom industrijom više od jednog veka zbog doslednog shvatanja neuporedivog, i mislim da je to sinonim za našu viziju kao dizajnera“, rekao je Muhamad Bingati.

Prvi stambeni projekat francuskog proizvođača luksuznih automobila svedočiće istoj izvrsnosti i ukusu koji dominiraju automobilskom industrijom više od jednog veka. Rezidencije će se pohvaliti Bugatti nameštajem po meri sa prepoznatljivim elementima dizajna brenda. Od legendarne „C-line“ u nameštaju do izuzetnog motiva „potkovice“, biće po malo Bugatti detalja u svakom kutku i uglu. Oni koji borave u ovoj raskošnoj oazi uživaće u vrhunskim sadržajima kao što su plaža inspirisana Rivijerom, privatni bazen, đakuzi spa, fitnes klub, klub privatnih članova, imaće ličnog sobara, kao i dve garaže do penthausa sa auto liftovima koji će prevesti stanare pravo u udobnost njihovih raskošnih domova bez izlaska iz automobila.

Ništa ne opisuje bolje luksuz nego imati ogromnih 20 mesta za parking u najvišem penthausu. Pored toga, rezidencije će imati dodatni izložbeni prostor za specijalne automobile koji zaslužuju posebnu brigu i pažnju.

„Kada otvorite vrata Bugatti automobila i sednete unutra, odmah znate da je veoma poseban, nešto zaista neuporedivo. Sa Bugatti Residences, želeli smo da ovaj osećaj pretočimo u izuzetno ekskluzivno utočište u srcu metropole. Svaki veliki brend koji je napravio globalni uticaj – bilo da se radi o automobilu, satu ili bilo kom luksuznom predmetu – sve počinje sa ukorenjenim etosom dizajna i jasnom filozofijom prema specifičnom načinu života. Izgradili smo brend Binghatti na sličnim stubovima“, rekao je Muhamed Bingati, izvršni direktor Binghatti kompanije.

Mate Rimac, izvršni direktor brenda Bugatti, dodao je: „Dugo smo razgovarali o nekretninama i mnogo ljudi nam je dolazilo, ali nikada nismo našli partnera koji ispunjava naše standarde. Kada nam se Muhamed Bingati obratio, otkrili smo da su oni pravi partneri i da je Dubai prava lokacija. Imaju odgovarajuću stručnost, finansijsku snagu i ispunjavaju sve okvire."

Očekuje se da će mega projekat biti gotov do 2026. a rezidencije će se prodavati po ceni od oko 6 miliona dolara.

Luxury Experience