OAZA U SRCU BERLINA

Adlon Spa koji je delo Resense brenda, dao je novo značenje spa i wellness provodu u Berlinu…

Ovaj spa centar privlačan je samcima, parovima i malim grupama, a predstavlja neverovatni dizajn, kombinovan sa neprevaziđeno luksuznim wellness opcijama u unikatnom ambijentu. Resense kompanija preuzela je vođstvo nad Adlon spa centrom 2012. godine, i od tada kreće bajka o uživanju, u srcu Berlina. Adlon spa centar prostire se na preko 1.000 m2 i predstavlja pravu urbanu oazu, jer vam nudi izbor visoko kvalitetnih tretmana, masaža i programa za negu lepote, koji su zasnovani na tradicionalnim i hi-tech ritualima.

Sa enterijerima koje je dizajnirala Ana Maria Džagdfeld, koja predivno kombinuje minimalizam sa urbanim stilom Menhetna, gosti svoj period opuštanja i relaksacije započinju odmah po dolasku. Nakon što ih ljubazno osoblje dočeka i pozdravi u prostoru namenjenom upravo tome, koji je opremljen kaminom i Alabaster zidnim lampama, svaki gost dobije par mekanih papuča i topli čaj ili osvežavajuće hladno piće.

Adlon spa centar ima 12 prostorija za tretmane i 3 spa apartmana, koji su opremljeni višebojnim svetlima, koja su prilagođena i napravljena po meri. U svakoj prostoriji za tretmane, nalazi se i privatna garderoba, koja gostima nudi najviši nivo privatnosti. Apartmani i kabine imaju kadu ili đakuzi, kao i tuš kabinu sa integrisanim opcijama za saunu. Dva apartmana sadrže i LCD televizore i telefon. Zarad što boljeg i prijatnijeg opuštanja, tu je soba sa pićima, sa prilagodivim svetlima, magazinima i udobnim sofama i foteljama. U sklopu ovog spa centra postoji i prestižni frizerski salon, kao i soba namenjena isključivo vežbanju joge.

U ovom berlinskom spa centru, koriste se internacionalno priznate linije kozmetike: Dermalogica, O.P.I Nailcare i Danielle de Winter. Oni takođe poseduju i dve svoje ekskluzivne kozmetičke linije, koje se koriste tokom njihovih tretmana. U ovom spa centru u ponudi su i tretmani pilinga celog tela, kao i masaže sa korenima iz svih delova sveta: klasična švedska masaža, balinežanska, Lomi-lomi masaža, kao i Royal tajlandska masaža.

Kada je vreme od ključne važnosti, gosti ovog spa centra mogu uživati u specijalnim “On the run” tretmanima, koje izvode dva terapeutra u isto vreme, pa stoga mogu biti gotovi za sat vremena. Kako bi se obogatio holistički pristup, ovaj spa centar sarađuje sa indijskim majstorom joge i meditacije, koji nudi privatne seanse Hatha joge i čiste Pranayama joge, a takođe je stručnjak za tibetanske tradicionalne terapije.

Kao najbrže rastuća globalna spa kompanija, Resense se u svetu pojavila kao veoma moćna 2014. godine, sa tri nova veoma značajna ugovora, a upite za saradnju dobijaju praktično svake nedelje. Samo pet godina nakon prvobitnog lansiranja, Resense kompanija je već na višoj poziciji u odnosu na svoje konkurente i ima preko 50 dugotrajnih ugovora. Pod dva brenda, Resense kompanija upravlja sa 19 Kempinski The Spas centara u 16 zemalja, a svoj prvi Resense spa otvoriće u Akri, Bejrutu, Rijadu i Kairu tokom ove godine.

Resense Spa kompanija osnovana je kao projekat saradnje Kempinski Hotela i Raison d’Etre, vodećih spa konsultanata. Kako njihova izvršna direktorka, Kaša Šilington, kaže, njihov fokus je na predstavljanju novih proizvoda i otvaranju spa centara, ne samo na obećanjima. Oni se fokusiraju na detalje i predstavljaju najbolje moguće iskustvo za svoje goste. Oni se posebno obraćaju ljudima koji žele kombinaciju lične nege sa autentičnim i luksuznim iskustvom, nudeći širok asortiman tretmana. Njihovi tretmani su uvek rađeni po meri i želji gostiju, što im se od samog osnivanja više puta isplatilo.

Kada kreiraju nove koncepte spa centra, Resense kompanija ne razmišlja samo o novim tretmanima, već i o svim wellness aspektima, uključujući hranu, pića, lepotu, članarine, prodaju proizvoda i trening novih radnika. Oni ne sarađuju samo sa jednom kompanijom kada biraju proizvode za svoje centre, što dalje ilustruje njihovu posvećenost omogućavanju ličnog, ne samo standardizovanog iskustva. 

Tim koji radi u Resense kompaniji i njihovim spa centrima obećava da su njihovi koncepti usmereni, jasni i originalni, a svako njihovo obećanje bilo je ispunjeno. 

Ministudio Magazin

Luxury Experience