Zenith predstavlja svoj specijalni novitet

Interesantni beli uniseks Defy Classic Farfetch model dostupan je kao ograničeno izdanje od samo 25 komada…

Teško je poverovati da su pre samo nekoliko godina švajcarski časovničarski brendovi sa ponosom izbegavali internet, bacajući u zapećak njegov potencijal prodajnog kanala, sa samozadovoljnim osmehom na licu. Sada, umesto da omalovažavaju e-trgovinu, Švajcarci je proslavljaju. Primer koji to dokazuje jeste brend Zenith, koji je predstavio ekskluzivno izdanje svog Defy Classic časovnika u saradnji sa luksuznom online prodajnom platformom Farfetch.

Ograničen na samo dvadeset pet komada koji su dostupni ekskluzivno preko farfetch.com, ovaj model sa cenom od 7.500 dolara dolazi sa prečnikom od 41 mm, kućištem koje je napravljeno od bele keramike, a sadrži kombinaciju poliranih, satenskih i mikro-peskiranih mat površina.

Skeletonizovani automatski mehanizam, kompletan sa silikonskom oprugom i minimalnom rezervom energije u trajanju od pedeset sati, daje ovom modelu odvažnu, modernu estetiku, dok je centralni zvezdani motiv brenda vidljiv kroz otvoreni brojčanik, kao i kroz zadnju stranu kućišta. Analogna tehnologija ga povezuje sa prošlošću.

“Ova saradnja sa Zenith brendom rođena je iz želje za kreiranjem modela koji će se zaista dopasti našim glopalnim klijentima. U Farfetch kompaniji, ponosni smo što imamo najsnažniju postavku luksuznih modela, a ovaj unikatni dizajn je svedočanstvo našoj posvećenosti ovoj rastućoj kategoriji. Naši klijenti traže svoja buduća nasleđa, a ovaj uniseks model je otelotvorenje te želje”, kaže Maksim de Turkhajm, stariji menadžer razvoja Farfetch kompanije.

Poput svoj sestrinskog brenda Bulgari, koji je skoro otvorio svoju interaktivnu pop-up prodavnicu u Beverli Hilsu, Zenith kompanija ulaže velike nade u svoje digitalne operacije.

“Verujemo da će online prodaja i online tržište luksuznih časovnika nastaviti da rastu, dozvoljavajući nam da i dalje ostavljamo svoj trag u univerzumu. Internacionalno prisustvo Farfetch platforme čini ih prirodnim izborom za ovo partnerstvo, dajući ne samo našim ključnim tržištima, već i čitavom svetu, pristup ovoj saradnji. Kako ova veza traje samo godinu dana, ništa nije nemoguće u našim daljim zajedničkim radovima”, kaže Džulijen Tornare, CEO Zenith brenda.

Luxury Experience