Versace predstavlja luksuz i sport za proleće 2024 u novoj kampanji za satove

Više slika

Više slika

Filip Hrivnak glavni je lik u kampanji za Versace satove za proleće-leto 2024. godine, koju je zabeležio Tim El Kaïm...

Kampanja ističe modele satova Versace Chrono Master i Greca Logo Diver, spajajući tradiciju i inovaciju. Filip, koji je prethodno bio lider u Versace kampanji za naočare za jesen-zimu 2023, dopunjuje složenu izradu satova svojim izražajnim crtama lica.

Model Versace Chrono Master karakteriše brojčanik sa Versace Allover šarom na upadljivoj zelenoj pozadini, sa ikoničnim Meduza simbolom na poziciji 12 sati. Kućište od nerđajućeg čelika i IP2N, tahimetar, kao i Versace logo na gornjem prstenu dodatno izdvajaju ovaj sat od ostalih.

Sat Greca Logo Diver kombinuje geometrijsku preciznost sa ikoničnim motivima Versacea. Greca šara na gornjem prstenu i crni brojčanik stvaraju dinamičan vizuelni ritam, sa Meduzom na poziciji 12 sati i Versace logom na 6.

Luxury Experience