Ulysse Nardin predstavlja svoj omaž ajkulama

 „Kada sam stigao u Sjedinjene Države kako bih radio sa Ulysse Nardin, želeo sam da ispričam istoriju ovog brenda i da uradim nešto zajedno sa veteranima i specijalnim jedinicama“, izjavio je predsednik brenda, Fransoa-Ksavijer Hotie.

„Treći cilj koji sam imao bio je vezan za prezervaciju i održivost, posebno povezanu sa ajkulama“. Možemo slobodno reći da su sva tri cilja ovog neverovatnog čoveka ostvarena. Švajcarska kompanija upravo je najavila svoje partnerstvo sa Ocearch, naučnom istraživačkom organizacijom koja je posvećena boljem razumevanju kretanja i navika najstrašnijeg morskog stvorenja.

Ulysse Nardin brend ima dugu istoriju sa ajkulama – ova životinja bila je na neki način njihova maskota tokom proizvodnje hronografa za svetske mornarice iz preko pedeset država u periodu od 19.veka do 1950ih. Danas, njihovi ronilački modeli predstavljaju komercijalni proizvod namenjen svakodnevnom nošenju, poput najnovijih časovnika uključujući Diver Chronograph 44mm Hammerhead Shark Limited Edition (ograničen na 300 komada, sa cenom od $11,900) i Lady Diver 39mm Great White Limited Edition (ograničen na 300 komada, sa cenom od $7,900).

Kako osnivač brenda kaže vezano za Ocearch saradnju: „Pronašao sam ih na Instagramu kada sam tražio partnere, ali sam pre toga čitao knjigu Vladari Dubine Vilijama Mekivera, koja je fokusirana na ajkule, gde je prva strana akcentovana misijom Ocearch organizacijom i njihovim ciljevima. Kada sam naleteo na njih ponovo, pomislio sam da to ne može biti slučajnost i kontaktirao sam njihovog osnivača“.

Partnerstvo sa Ulysse Nardin će ovoj organizaciji pomoći da finansira svoje ekspedicije, gde timovi, zajedno sa studentima i naučnicima istražuju ekosisteme ajkula i njihove navike po pitanju migracija.

NAJČITANIJI TEKSTOVI IZ KATEGORIJE Fashion