TAG Heuer časovnik sa minijaturnim Ferrari motorom

Ferrari Enzo je oživeo novi Monaco V4 model TAG Heuer brenda…

Mnogi ljubitelji časovnika su upoznati sa pričom o TAG Heuer Monaco V4 modelu. Uprkos činjenici da je on redizajniran tokom početka dvehiljaditih godina, on se i dalje smatra jednim od najboljih i najambicioznijih dizajna ovog brenda. Takođe, mnogi ljudi pretpostavljaju, da je čovek koji je bio zadužen za prototip ovog modela, Žan Fransoa Rušone, povezao njegov dizajn sa svetom automobilizma. Ipak, pohvale za to idu Kristofu Belingu, TAG Heuer dugogodišnjem saradniku, koji je zaista dosta doprineo osnovnom dizajnu ovog komada i koji jasno razume emotivnu težinu svoje njegovih veza.

“Ljudi su sentimentalni, a to je zamka za sve one koji se zaljube u mehaniku; oni će uvek misliti da je u davno prošlom vremenu sve bilo bolje. Ti mehanizmi časovnika i stari motori su nešto što ne treba dirati. Automobilska industrija je shvatila da ne može ostati zarobljena u tom sentimentalnom mehuru i pronašla je novi način da izrazi svoje performanse i uhvati našu pažnju”.

Kako bi ovo dokazao TAG Heuer timu, Beling im je pokazao fotografiju relativno konvecionalnog Ferrari motora iz 1967.godine i fotografiju dramatično izmenjenog motora smeštenog unutar Ferrari Enzo modela, koji je vidljiv kroz transparentni zadnji panel. “Ako časovničarstvo želi da zadrži svoje mesto u budućnosti, mora se rešiti sentimentalnih reprodukcija i prilagoditi dobu u kom živi”.

Malo nakon toga, Beling je napravio incijalne skice TAG Heuer Monaco V4 modela, koji je konceptualizovao sa gumiranim remenima, koji su povezani sa različitim delovima mehanizma, povećavajući njegovu preciznost. “Sve je počelo sa benčmarkom remena, i bilo je fokusirano na kreiranje mehanizma boljih performansi”.

Sa namerom kreiranja mehanizma sa dosta snage, Beling je povećao broj opruga u dizajnu, prelazeći sa standardne jedne, na čak četiri. Kako bi se te opruge uklopile u mehanizam, na scenu je stupio Rušone, koji ih je razvrstao u obliku slova V, što je dizajnerski element koji se poklapa sa rasporedom cilindra u motoru automobila.

Iako V4 konfiguracija opruge podseća na automobilske cilindre, Beling priznaje da on nije namerno emulirao taj aspekt inženjeringa. Ta konfiguracija je jednostavno stvorila najveću efikasnost. Na taj način, Beling veruje da se časovnici dalje poklapaju sa trkačkim modelima, jer su oni veoma često predivni, a njihova lepota proističe iz dizajna koji je fokusiran na performanse.

 

Luxury Experience