Rolex dobio kaznu od 100 miliona dolara

Rolex brendu je u Francuskoj izrečena ogromna kazna od 100 miliona dolara jer je zabranio svojim distributerima prodaju satova putem interneta...

Kao što verovatno već znate, posedovanje Rolex časovnika nije samo dokaz da volite da znate koliko ima sati i kako trošite svoje vreme, već je pokazatelj vašeg staleža, stila i ličnih izbora. Ipak, slavni brend po svemu sudeći ne želi da sačuva svoj prestiž, budući da je u Francuskoj kažnjen sa 100 miliona dolara zbog ograničenja prodaje svojih modela putem interneta.

Francuska agencija za zaštitu konkurencije odlučila je da goni švajcarski luksuzni brend satova zbog ilegalnog desetogodišnjeg pritiska na distributere koji prodaju luksuzne časovnike slavne kuće putem interneta. Ova agencija kaznila je Rolex France, zajedno sa Rolex Holding SA, Fondacijom Hans Wilsdorf i Rolex SA.

Ovo, naravno, nije baš idealno za traženi brend, budući da može značiti zatvaranje marketinškog kanala, na veliko razočarenje vernih ljubitelja koji već imaju velike poteškoće kako bi se dočepali bilo kog Rolex modela, ali i maloprodajnih trgovaca takođe.

Ogromna kazna takođe nalaže francuskoj diviziji Rolex brenda da obavesti svoje prodavce o odluci i da objavi rezime iste na svojoj web stranici u roku od dva meseca i tokom cele jedne nedelje. Ova odluka donešena je nakon pritužbi i istrage autoriteta. Francuska agencija za zaštitu konkurencije ukazala je na zanimljiv kontrast: dok Rolex svoje prestižne časovnike želi da zadrži podalje od online prodavnica, njihovi jednako (ili više) elitni konkurenti prihvataju digitalnu eru dozvoljavajući prodaju svojih luksuznih časovnika putem interneta, uz odgovarajuće uslove. Ova agencija sugeriše da postizanje ciljeva brenda ne znači nužno ograničavanje konkurencije, što u prevodu znači da će Rolex morati da pronađe novi način za ovu igru na tržištu.

Luxury Experience