Richard Mille inspirisan slatkišima

Evo predivnog iznenađenja Richard Mille brenda – renomirana švajcarska časovničarska kuća odlučila je da zakorači u novi svet grafičke, emotivne i hromatske ekspresije, vodeći sve nas u nostalgičnu avanturu kroz prodavnicu slatkiša svojom novom kolekcijom časovnika...

Nazvana Bonbon Collection, nova linija sastoji se od 10 modela časovnika, pri čemu je svaki od njih proizveden u ograničenom izdanju od 30 komada. Čitav asortman je odvažan, upečatljiv, elegantan i zabavan, asocirajući nas na klasične slatkiše iz našeg detinjstva. Inspirisani slatkišima, kolačima i voćem, ove horološke poslastice unose novu viziju u svet luksuznog časovnčarstva, a moramo priznati da se nama zaista dopada.

Ovi časovnici bazirani su na tri najpoznatija modela ovog brenda, RM 07-03, RM 16-01 i RM 37-01, a kombinuju šareno drago kamenje i obojenu keramiku u slojevima, sa delikatnim emajliranjem koje je dobilo ulogu predivnog završnog detalja. Bonbon kolekcija zapravo sadrži dve različite linije za vaš ručni zglob, sa četiri časovnika inspirisana slatkišima i šest modela koji su kao svoje muze imali voće.

Voćna linija dolazi sa šest fantastičnih ukusa – tu su Lemon i Strawberry bazirani na RM 16-01 modelu, Blueberry i Litchi, zasnovani na RM 07-03 i Kiwi i Cherry, kreirani na osnovu RM 37-01 modela. Sa druge strane, slatka linija ima četiri modela: Cupcake – RM 07-03, Marshmallow – RM 37-01, Lollipop i Sucette – RM 37-01 i Liquorice – RM 16-01.

Richard Mille brend koristio je tirkizno obojeno kućište po prvi put u istoriji svog postojanja za kreiranje ovih modela. Bonbon časovnici imaju 3.000 minijaturnih skulptura voća ili slatkiša na svom brojčaniku, oslikanih akrilom i ručno lakiranih. Efekat šećera postignut je upotrebom praškastog emajla i peska koji se može naći u peščanim satovima.

Cena koju morate platiti kako bi jedan od ovih lepotana bio vaš ide od 122.500 do 158.000 dolara.

 

Luxury Experience