Ovo je najpoželjniji sat na svetu koji kolekcionari najviše traže

Novo istraživanje otkriva zanimljive činjenice o satu koje kolekcionari žele više od bilo čega drugog da dodaju svojoj kolekciji.

Nove i prilično zanimljive rezultate donosi nova anketa koju je napravio sajt Watch Pilot, kako bi se bolje razumele preferencije potrošača u pogledu luksuznih predmeta i poznatih brendova. Tačnije, sajt je analizirao Google pretrage za neke od najskupljih i najluksuznijih predmeta, uključujući i satove.

Istraživanje je pokazalo da je najpoznatiji sat i onaj koji većina ljudi želi da poseduje (5.354.000 pretraga) Omega Speedmaster.

U svetu časovničarstva ova kompanija je sinonim za izuzetnost. Iako je lansirala veliki broj kultnih satova, moglo bi se reći da je najznačajniji doprinos došao predstavljanjem Speedmaster kolekcije 1957. godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by OMEGA (@omega)

Omega Speedmaster je popularan izbor među kolekcionarima satova, uglavnom zato što je bio prvi model brenda. U stvari, on je takođe malo pristupačniji od sata Rolex Datejust, koji je na drugom mestu na listi sa 5.236.000 pretraga, što ga takođe čini privlačnim kolekcionarima.

Što se tiče ostalih satova na listi, na četvrtom mestu je Cartier Santos, dok Patek Philippe Nautilus zaokružuje prvih pet.

Zemlje koje najviše traže satove

Čini se da građani Švajcarske najviše žele da kupe novi sat, sa 10.843 pretraživanja na 100.000 ljudi i preko 950.000 pretraga ukupno. Prva tri najpoželjnija modela satova u zemlji su Omega Speedmaster, Rolex Datejust i Cartier Santos.

Na drugom, trećem i četvrtom mestu su nordijske zemlje Danska, Norveška i Švedska. Najtraženiji sat u sve tri zemlje je Omega Seamaster, sa ukupno 337 400 pretraga.

Najtraženiji svetski brendovi satova

Što se tiče brendova satova, Rolex je u sopstvenoj ligi, beležeći skoro 51 milion pretraga godišnje, pokazujući svoju trajnu privlačnost i moć brenda. Cartier je drugi, ali dosta iza Rolex časovnika, sa 28,9 miliona pretraga.

Konačno, Garmin, koji je poznat po pametnim satovima, obezbeđuje treće mesto sa 24 miliona pretraga, što bi moglo da ukaže na rastuće interesovanje za funkcionalne i stilizovane pametne satove. Nekoliko pristupačnijih brendova ušlo je u prvih deset, uključujući Casio (17,8 miliona pretraga) i Seiko (11,3 miliona pretraga).

Luxury Experience