Osveženi izgled ikoničnog Chopard modela

Dizajn na porodični način.

Kada je Karl Fridrih Šojfele imao 22 godine i radio za kompaniju svog oca Karla Šojfelea III – Chopard – došao je na ideju…

Chopard brend bio je poznat po kreiranju predivnih komada nakita i satova od zlata. Karl Fridrih je voleo da skija i želeo je časovnik koji će moći da nosi dok se munjevitom brzinom spušta niz zavejane padine. “Potreban mi časovnik od čelika, ne od zlata”, rekao je on svom ocu. “Pristupačan i sportski”, dodao je. Na taj način, nastao je St.Moritz časovnik, koji je zvanično lansiran 1980.godine. On je postigao ogroman uspeh – čak 50.000 primeraka je prodato, pre nego što se penzionirao pre oko dvadeset godina.

Nekoliko decenija kasnije, sin Karla-Fridriha, Karl-Fric, sa tada sedamnaest godina, bio je stažista u Chpard kompaniji koju je tada predvodio njegov otac, zajedno sa tetkom Karolinom. “Svratio sam do kancelarije mog oca, a na njegovom stolu je stajao St.Mortiz model. Pitao sam ga ‘Da li je to nešto novo?’”. Kada mu je otac objasnio o čemu se radi i da je njegovo vreme davno prošlo, Karl-Fric se nije složio. “Ako ga malo osvežimo, bio bi savršen za današnje vreme”. Njegov otac nije bio ubeđen, ali deda i tetka jesu. Tajno, iza leđa Karlu-Fridrihu, oni su radili četiri godine kako bi kreirali prototip osveženog modela. Na kraju, Karl-Fridrih im nije mogao reći ne.

Novo izdanje ovog modela nazvano je Alpine Eagle, a zvanično je lansirano na padini planine nadomak Gštada. Karl-Fridrih je stavio kožnu rukavicu na ruku, ispravio je i dočekao na njoj belorepog orla koji je glatko sleteo.

Kao deo novog lansiranja, Chopard podržava i novu fondaciju, Eagle Wing, koja je razvijena kao pokušaj očuvanja krhkog alpskog okruženja, bilo da se radi o glečerima koji nestaju ili ugroženim orlovima. Šojfele porodica dugi niz godina poseduje vikendicu u ovom delu sveta. “Provodio sam dosta vremena ovde zimi, peo se na planinu i viđao ove retke ptice”, izjavio je Karl-Fridrih. Njihovo očuvanje i očuvanje pejzaža je nešto što je blisko srcu ove porodice.

Prirodna lepota ovog dela sveta inspirisala je dizajn Alpine Eagle modela. Kazaljka koja broji sekunde izgleda kao pero, dok je brojčanik kobaltno plave boje urađen kao oko ptice. Kaiš, kreiran kao omaž snazi planinskog kamenja, napravljen je od specijalno razvijenog Lucent čelika koji je najvećim delom recikliran, dvostruko topljen i snažniji, anti-alergenski, otporan na ogrebotine i poseduje svetliju boju od tradicionalnog čelika.

Još jedna razlika u odnosu na St.Moritz model je činjenica da od 1996.godine, Chopard koristi sopstvene mehanizme. Alpine Eagle u sebi krije mehanički samonavijajući Chopard 01.01-C mehanizam, sa rezervom energije od šezdeset sati i COSC sertifikatom.

Jedna stvar je ostala ista; poput St.Moritza, Alpine Eagle ima osam zavrtanja na svojoj bazi. On je dostupan u dve dimenzije – 36 i 41 mm. Cene modela kreću od 12.500 CHF za veliki model od čelika, a dostižu sve do 33.500 CHF za manju verziju od dijamanta i zlata.

 

Luxury Experience