MORELLATO LUKSUZNI NAKIT I SATOVI

Renomirani italijanski brend Morellato, bavi se proizvodnjom visoko kvalitetnih satova i elegantnog nakita...

Kako je sve počelo...

Ovaj italijanski brend nastao je davne 1930. godine u Veneciji kada je Giulio Morellato otvorio sopstvenu radionicu za satove i nakit I specilajalizuje se za proizvodnju kaiševa za satove.

Nakon samo nekoliko godina Morellato je postao broj jedan u proizvodnji kožnih kaiševa i zauzeo poziciju najvećeg dobavljača renomiranih i prestižnih švajcarskih kuća kada je časovničarstvo u pitanju.

60’ih godina nakon smrti Giulija Morellata, njegov prijatelj i partner Silvano Carraro preuzima kompaniju zajedno sa svojim sinovima, Massimom i Marcom koji 1992. postaju jedini vlasnici ove kompanije.

Uporedo sa proizvodnjom narukvica, braća su budućnost videla u satovima i nakitu i odlučila da posebnu pažnju posvete kolekciji nakita pod imenom Jewellery for living, kombinujući prirodne materijale sa metalom i poludragim kamenjem.

Ovaj savremeni italijanski dizajn ubrzo su prepoznale žene koje vole lepršav i šarmantan izgled.

Ko čini Morellato grupu?

Značajna godina za rast ove kompanije bila je 2006.godina kada se Morellato grupi priključila i Sector grupa sa svojim podfirmama Phillip Watch-om i Chronostar-om. Danas ovu grupu čine: Morellato, Sector No Limits, Philip Watch, Chrono Star, zajedno sa licencnim brendovima John Galliano, Just Cavalli,Miss Sixty.

Morellato danas ima preko 200 mono brend radnji širom Evrope, Amerike,Bliskog Istoka i Kine, preko 4000 multi brend i Shop-in-Shop prodajnih mesta. Godišnji prihod od preko 190 miliona eura sa trendom rasta.

Razvoj brenda...

Ovaj uspeh rezultat je stalnog ulaganja u istraživanja, razvoj i primenu novih tehnologija i njihovo konstantno usklađivanje sa trendovima i potrebama tržišta.

Morellato promo lice za Srbiju je Vanja Milićević, najuspešnija srpska modna blogerka.

Luxury Experience