Marc Jacobs - Riley smartwatch odgovara svakom stilu

Marc Jacobs je skoro predstavio svoj novi Riley touchscreen pametni časovnik, priključivši se tako trendu nosive tehnologije po prvi put…

Prvi connected časovnik ovog brenda zapravo je specijalno dizajniran kako bi svojim korisnicima dao mogućnost da se izraze, da budu povezani sa društvenim mrežama i u toku sa svetom oko njih.

Dostupni u tradicionalnoj analognoj i hibridnoj smartwatch iteraciji, ovi časovnici imaju laganu okruglu siluetu i već su dostupni za kupovinu. Riley časovnici imaju polirano kućište, ekran od 1.19’’ AMOLED sa ambijentalnim senzorom, kao i silikonski kaiš koji je udoban za nošenje.

Ono što je još bolje je činjenica da Marc Jacobs takođe nudi i veliki broj prilagodivih lica sata, što znači da svako može prilagoditi svoj model sebi i svom stilu. U ponudi je kućište zlatnih tonova sa belim kaišem, kućište u roze zlatnoj nijansi sa oker kaišem, kao i crno kućište sa crnim kaišem.

Ovaj časovnik u sebi ima Wear OS by Google ™ platformu, kao i moćni Qualcomm® Snapdragon® Wear 2100 procesor, a sa vašim telefonom će se povezati putem Bluetooth tehnologije, obećavajući user-friendly notifikacije i poruke. Pored toga, on se može povezati i sa third-party aplikacijama koje možete skinuti sa Google Play prodavnice, a možete preko ovog časovnika zatražiti pomoć Google Asistenta.

Kao što je i očekivano, ovaj časovnik će vam prikazati pozive, poruke i druge notifikacije. U našoj galeriji možete videdti fotografije Tea Venera koji ih je uradio za reklamnu kampanju ovog modela, čiji je stilista bila Elisa Santisi. Iako se reklamira komad moderne tehnologije, ova kampanja je pre svega retro, zar ne? Odvažan izbor, to je činjenica.

 

Luxury Experience