Luksuzni i ekskluzivni časovnik inspirisan gumicom za brisanje

Konceptni časovnik nastao je kao deo saradnje sa neuhvatljivim umetnikom seconde/seconde/…

Poznati po svojim jarko obojenim fume brojčanicima, prepoznatljivi zbog nedostatka logoa, švajcarski časovničarski brend H. Moser & Cie, dobio je sjajnu reputaciju bez upotrebe svog imena. Ova praksa je omaž ranim časovničarskim tradicijama, kada je neretko unutrašnjost mehanizma potpisivana.

U novom preokretu, horološki mađioničari sada brišu vreme svojim novitetom. Kreiran u partnerstvu sa pariskim umetnikom, Romarikom Andreom, poznatijim kao seconde/seconde/, novi Endeavour Centre Seconds Concept x seconde/seconde/ ima kazaljke kreirane u formi pikselizovane gumice za brisanje. Umesto tradicionalnih, uglađenih kazaljki, Andre i CEO čuvenog brenda, Eduard Mejlan, kreirali su omaž realnosti u kojoj je Moser neretko bio glavni igrač. Mehanički časovnici, poput gumica za brisanje, praktično su zastareli danas, ali predstavljaju predivne komade nostalgije. U eri kada svi tačno vreme otkrivaju putem svojih mobilnih telefona, zašto ga ne bismo obrisali sa naših ručnih zglobova?

“Dodajući distruptivni element, seconde/seconde/ preokreće estetiku, pružajući dobrodošli kontrast, istovremeno poštujući inherentnu eleganciju ovog modela, poigravajući se konceptom naših brojčanika, bez logoa ili indeksa”, izjavio je Mejlan. Andre je u međuvremenu nazvao ovu umetničku formu “hand swap”, izjavivši da je ona postala deo njegovog potpisa: “Gumica za brisanje je nešto poput banalnog svakodnevnog predmeta, koji preuzima moć prestižnog objekta”, objašnjava umetnik.

Ispod ovog brojčanika krije se samonavijajući caliber HMC 200, koji je u celosti proizveden i kreiran unutar radionice brenda, a vidljiv je kroz poleđinu kućišta od safirnog kristala.

Ograničen na samo 20 komada, časovnik se može kupiti po ceni od 21.900 dolara, a dolazi u kompletu sa numerisanim, ekskluzivnim umetničkim delom seconde/seconde/. Iako je ovaj časovnik lansiran na 1.april, uveravamo vam da zaista postoji i da nije šala.

Luxury Experience