Leteći start Girard-Perregaux i Aston Martin saradnje

Nova časovničarska saradnja, upravo je podigla prašinu na trkačkoj stazi…

Girard-Perregaux lansirao je svoj novi Tourbillon sa Three Flying Bridges pre samo nekoliko dana, što predstavlja prvi proizvod njihovog mlađanog partnerstva sa Aston Martin brendom. Vrhunski časovnik dolazi kao ograničena serija od samo 18 komada, pri čemu svaki košta 146.000 dolara. Trostruki mostovi ovog modela su potpis istorijske kuće satova, koji unutrašnjoj mehanici daju iluziju lebdenja, te obe strane mehanizma možete videti kroz safirni kristal. Časovnik takođe dolazi sa novim kaišem, koji sadrži Girard-Perregaux Rubber Alloy, inovativni gumeni insert, u koji je injektovano belo zlato. Dizajn kaiša je takav, kako bi nas asocirao na trkačke Aston Martin modele iz prošlosti.

Kućište časovnika od 44 mm kreirano je od Grade 5 titanijuma, snažne, hipoalergenske legure, koju je Aston Martin odabrao zbog njene lakoće, a obložena je i crnim DLC slojem. Tri mosta koji se protežu preko brojčanika formirana su sa crnim PVD tretmanom, zaobljena su i polirana kako bi hvatala maksimalnu količinu svetlosti.

Turbijonski kavez meri 10 mm u prečniku, a sastoji se od 79 komponenti koje zajedno teže samo 0.25 grama, što je niska cifra koja pomaže u smanjenju potrošnje energije. Aston Martin ime je gravirano na vertikalnom potezu mikro-rotora, a ispunjeno je belim fluorescentnim materijalom, koji u mračnim uslovima isijava plavom svetlošću.

Girard-Perregaux je svoju 230 godišnjicu i sve proslave koje će uslediti započeo najavom svog partnerstva sa Aston Martin brendom u februaru. I dok oni zaista retko menjaju svoj Three Bridges dizajn, čelnici brenda su smatrali da važnost spoja sa Aston Martinom zaslužuje nešto tako posebno.

“Ideja je bila da se tri mosta prerade u savremeni dizajn”, izjavio je Patrik Pruno, CEO Girard-Perregaux brenda. “Aston Martin poseduje određenu ikoničnu stranu, ali to ih ne sprečava u kreativnosti, i tu osobinu zaista delimo”.

Ipak, to je bio pravi izazov. Originalni dizajn potiče iz 1867.godine, a mehanizam je i dan danas intrigantan za proizvodju. “Morali smo da uzmemo u obzir linije i proporcije u daleko manjoj razmeri u odnosu na onu na koju smo navikli u radu sa automobilima”, dodaje Marek Rajhman, izvršni potpredsednik Aston Martin brenda.