IWC & Warner Bros predstavljaju šarmantnu kolekciju časovnika

Više slika

Više slika

IWC Schaffhausen se udružio sa Warner Bros. Pictures kako bi zajedno predstavili par ograničenih izdanja časovnika u čast nadolazećeg superherojskog filma Aquaman i Izgubljeno Kraljevstvo…

Oba modela bazirana su na Aquatimer Perpetual Calendar Digital Date-Month modelu koji je debitovao 2017. godine sa Ceratanium kućištem. Svaki ograničen na 25 primeraka, par je inspirisan rekvizitima koje nose zlikovci u filmu, Black Manta, kojeg igra Yahya Abdul-Mateen II, i Dr. Stephen Shin, kojeg igra Randall Park. U hvatanju izgleda rekvizita, oba ograničena izdanja sadrže potpuno crni finiš zajedno sa svetlo obojenim kontrastnim elementima, bilo u crvenoj ili plavoj boji.

Par časovnika na temu Aquamana je prilično velikih dimenzija, meri 49mm u širini i 19.5mm u debljini, čineći ih nekim od najvećih i najhrabrijih modela koje je IWC ikada stvorio. Međutim, uprkos njihovoj masivnoj veličini, satovi neće biti neudobno teški na zglobu zahvaljujući upotrebi IWC Ceratanium materijala, legure koja kombinuje titanijum i keramiku. Satovi su takođe opremljeni SafeDive Systemom na okviru, koji sprečava nenamerne promene vremena ronjenja tako što omogućava spoljnom okviru da se prilagođava samo u suprotnom smeru od kazaljke na satu. Štaviše, par satova nudi 100m vodootpornosti.

Kada je reč o brojčaniku, obe iteracije imaju odgovarajuće crvene ili plave detalje, koje takođe možemo videte na kazaljkama i unutrašnjem okviru koje su urađene u Super-Luminovi. Dezen saća preko displeja kalendara nudi pogled na kompleksan mehanizam koji kuca unutar kućišta. Satovi imaju večiti kalendar sa digitalnim prikazima za datum i mesec, doprinoseći čitljivosti.

Za pokretanje Aquatimer Perpetual Calendar Digital Date-Month satova koristi se unutrašnji kalibar 89802, automatski integrisani hronograf. Visoko složeni mehanizam radi na 28.800 vibracija na sat i ima rezervu snage od 68 sati. Satovi su dostupni u odabranim IWC buticima i cena im je 57.600 dolara po komadu.

Luxury Experience