U svetu luksuza, gde preovlađuju ozbiljnost i tradicija, Hublot je odlučio da sve preokrene – i u centar pažnje postavi jednu mačku.
I to ne bilo koju, već Šupet – legendarnu četvoronožnu divu, naslednicu stila Karla Lagerfelda i zvezdu Instagrama. U čast 20 godina kolekcije Big Bang, švajcarski brend odabrao je upravo nju da predvodi kampanju – verovatno najglamurozniju mačku u istoriji.
Big Bang kolekcija, koja je pre dvadeset godina „eksplodirala“ na sceni i redefinisala pojam luksuznog časovnika, poznata je po hrabrom spoju nespojivog – titanijuma i keramike, kaučuka i zlata – kao i po duhu koji ne priznaje tišinu i konformizam. Hublot je oduvek bio suprotnost tihom luksuzu, i s kampanjom “Own It” ide još korak dalje: poziva na autentičnost bez izvinjenja.
Tu dolazi Šupet. Ona možda nema zglobove za nošenje sata, niti razume vreme – ali zna sve o samopouzdanju, stavu i luksuzu sa dozom preterivanja. Sa pogledom punim prezira i krznom koje nikada ne zna za "bad fur day", Šupet u ovoj kampanji ne glumi – ona vlada.
Kreativnu viziju kampanje potpisuje čuvena holandska modna fotografkinja Karlajn Jakobs, koja je stvorila vizuale u stilu visoke mode, ali začinjene dozom humora i neobičnosti. Kombinujući glamurozne editorijale sa duhovitim „iza scene“ momentima (uključujući i mačje prohteve i nezgode na snimanju), Hublot se jasno distancira od tradicionalnog, sterilnog luksuza i stvara atmosferu koja je zabavna, živopisna i neodoljivo provokativna.
Kako ističe Žilijen Tornar, izvršni direktor brenda Hublot: “Big Bang je revolucija u časovničarstvu – spoj tradicije i savremenosti. Hublot ostaje veran luksuznom zanatstvu i preciznosti, ali nikada nije prestao da bude revolucionar. Ova kampanja je proslava hrabrosti da se izađe iz kalupa.”
Proslava je otpočela 1. maja, kada je Šupet zasijala na TikToku i Instagramu, noseći vatreno crveni Big Bang 20th Anniversary Red Magic. Tokom maja, svetla reflektora prelaze i na druge ikone: Big Bang Tourbillon Automatic Yellow Neon Saxem koji nosi misteriozna figura u lažnom krznu, i atletski Big Bang 20th Anniversary Titanium Ceramic, viđen na sportistkinji tokom treninga u svlačionici.
Ova kampanja ne donosi samo satove – ona donosi stav. Ona kaže da luksuz može biti duhovit, razigran i mačkast. I ko bi mogao to bolje da pokaže nego Šupet?