Hublot prenosi visoko časovničarstvo na novi nivo

Hublot je upravo učvrstio svoju poziciju vrhunskog alhemičara…

Prošle nedelje, slavni švajcarski časovničarski brend predstavio je svoj novi Spirit of Big Bang Gold Crystal časovnik. Njegovo tonneau kućište dobilo je veličanstveni brojčanik sa 24-karatnim zlatnim kristalima, koji su proizvedeni u njihovoj laboratoriji. Kako bi fiksirali kristale, časovničarski brend je koristio 20 slojeva transparentnog laka koji su naneseni ručno. I dok brojčanik ovog modela unosi revoluciju unutar časovničarske industrije, on takođe usvaja tradicionalne dizajnerske kodove Big Bang serije. Dostupan u verzijama od 39 i 42 mm, časovnik pokreće HUB1710 mehanizam, sa rezervom energije u trajanju od 50 sati.

Kako bi postigli ovo prirodno stanje zlata na brojčaniku, Hublot je razvio unikatnu tehniku reprodukcije. Prvo, časovničar zagreva načistije 24-karatno zlato do tačke topljenja, odnosno 1.064,18 stepeni Celzijusa. Na taj način, atomi metala postaju gasna mešavina, pre nego što se mešaju sa spuštanjem temperature, formirajući otvorene angularne strukture. Nakon toga, na hiljade malenih kristala se spaja, stvarajući strukture koje su unikatne. Na kraju procesa, časovničarski brend pažljivo bira najbolje kristale koji će pronaći svoje mesto na svakom brojčaniku, a otprilike tek 20 % dobijenih dobije svoju priliku da zaista zasija.

Iz Hublot brenda tvrde da je proizvodni proces koji fiksira kristale na časovniku nastao tokom jednogodišnjeg procesa istraživanja i razvoja. Stručnjaci brenda otkrili su da aplikacija laka na kristale mora da se odvija u kontrolisanoj atmosferi, kako se ne bi stvorili mehurići vazduha na površini slojeva. Kada je kristalizovano zlato enkapsulirano, svaki brojčanik se polira kako bi dobio glatki finiš. Stvarajući uglađeni kontrast sa zlatnim detaljima, kućište i baza ovog modela napravljeni su od satenski finiširane crne keramike. Spirit of Big Bang Gold Crystal časovnik takođe je dobio kaiš od crne alligator kože, koja je našivena na gumenu narukvicu.

“Fuzija i kreiranje novih materijala nisu ništa novo za Hublot, oni predstavljaju deo naše esencije. Ipak, sada, naša manufaktura zakoračila je u novi univerzum, transformišući metale, uz pomoć metalurške laboratorije i odseka za istraživanje i razvoj”, objašnjava Rikardo Gvadalupe, CEO Hublot brenda.

Kolekcionari koji će se obradovati ovom modelu moraju znati da je on već sada dostupan za kupovinu po ceni od 29.500 dolara putem zvaničnog sajta brenda.

Luxury Experience