Hublot predstavlja novi All Black časovnik

Kada je Hublot predstavio svoj prvi sasvim crni časovnik 2006.godine, sa crnim brojčanikom, indeksima, kućištem i bazom, brend je ne tako suptilno sugerisao da prikaz tačnog vremena, nije bila njihova poenta…

“Svi su nam govorili ‘Da li ste ludi? Ne vidi se koliko ima sati’”, priseća se Žan-Klod Biver, nekadašnji CEO ovog brenda, koji se smatra jednim od najvećih ljudi švajcarske industrije časovnika. “Ali, kada želiš da vidiš tačno vreme pogledaš na svoj mobilni telefon, dok kada pogledaš u svoj sat, vidiš pravo umetničko delo”, glasio je njegov odgovor, koji se može primeniti i na najnoviji model slavnog brenda, Big Bang Unico Sang Bleu II All Black, koji je nastao kao rezultat umetničke saradnje sa švajcarskim tattoo umetnikom, Maksimom Bušijem i njegovom kreativnom agencijom, Sang Bleu.

Dizajniran kao horološka oda blackout tetovažama, praksi koja uključuje kreiranje sasvim crnih tetovaža preko većih delova tela, časovnik prečnika 45 mm napravljen je od crne keramike i titanijuma sa crnim PVD slojem, dok je kao svoje glavne detalje dobio heksagone, dijamante i trouglove. Polirane i satenski finiširane površine časovnika su rezbarene, klesane i obrađene, kako bi reflektovale svetlost i stvorile igru poligona preko čitavog kućišta.

“Kada smo kreirali prvi All Black model 2006.godine zajedno sa konceptom “nevidljive vidljivosti”, usudili smo se da odemo dalje od primarne funkcije sata – prikaza tačnog vremena – i pokažemo kako on kao pravo umetničko delo može predstaviti svoj stav. U Maksimovom radu, pronalazimo apsolutno isti pristup. Umetnost blackout tetoviranja je prefinjena forma umetnosti rezervisana samo za odabrane. To je ultimativni način tetoviranja, koji ide daleko od svog primarnog značenja i svrhe”, izjavio je Rikardo Gvadalupe, CEO slavnog brenda.

Časovnik, koji dolazi sa crnim gumenim kaišem, koštaće vas 27.300 dolara.

Luxury Experience