Hublot lansira svoj drugi pametni časovnik

Većina pametnih satova kreirana je sa tehnologijom na umu, pa stoga sadrže dosta funkcija – koje ponekad nisu lake za upotrebu – ali definitivno imaju manje stila…

Ipak, najnoviji Hublot pametni časovnik oduvao je svu svoju konkurenciju, na pravi način. Nazvan Big Bang e, novi model predstavlja nastavak njihove priče na temu koja je započeta 2005.godine. Njegova integrisana tehnologija je najnaprednija do sada.

“Elektronski časovnici bili su kreirani u Švajcarskoj, upotrebom kvarca tokom sedamdesetih godina. Pedeset godina kasnije, nastavljamo istu tu priču proizvodeći svoj drugi pametni sat, koji sadrži neverovatni nivo tehnološke prefinjenosti, dok istovremeno predstavlja otelotvorenje estetskih vrednosti, tehničkih osobina i izvrsnosti po kojoj je naša Big Bang kolekcija poznata”, izjavio je CEO Hublot brenda, Rikardo Gvadalupe.

Big Bang e ima kućište koje meri 42 mm, a koje je ponuđeno u varijantama od keramike ili titanijuma. Samo kućište sastoji se od 42 komponente, pri čemu je 27 iskorišćeno za formiranje kaveza koji okružuje delikatni centralni deo modela. Safirni kristal otporan na ogrebotine i gumeni kaiš, daju ovom modelu zaista pragmatične osobine.

Razvijen u saradnji sa drugim brendovima LVMHZ grupe, ovaj časovnik dobio je metalizirane brojeve ispod svog kristalnog lica, a pokriveni su AMOLED ekranom osetljivim na dodir. Baš kao što je to slučaj sa mehaničkom verzijom Big Bang modela, rotirajuća kruna dobila je integrisani taster koji se koristi za aktivaciju kontrola elektronskog modula. Konstruisan sa čistom “Time Only” analognom funkcijom, ovaj model predstavlja interesantni pristup tradicionalnim časovničarskim komplikacijama, kao što su perpetualni kalendar sa preciznom fazom meseca ili dodatna GMT vremenska zona, koja predstavlja Zemlju na realistični način.

Sa Google Wear OS, ovaj model je lako prilagodiv, pa korisnicima daje mogućnost da pristupe aplikacijama koje postoje u Google Play prodavnici, koriste Google Assistant opcije i obavljaju kupovine putem Google Pay. Pored toga, brojčanici koje su kreirali Hublot ambasadori, biće periodično otkrivani, kako bi dodatno začinili čitavu priču.

 

Luxury Experience