Hublot i Takaši Murakami predstavljaju novu nasmejanu saradnju

Nekada davno, kreativno ludilo japanskog savremenog umetnika, Takašija Murakamija, susrelo se sa neobičnim metodama Hublot brenda i sasvim crnim časovnikom, a tada je rođen čuveni motiv nasmejanog sveta…

To svakako zvuči kao srećan kraj, ali moramo vam odmah reći da se ova sreća prelila i u drugo poglavlje, sa Hublot brendom i Takašijem Murakamijem koji su se ponovo sastavili, kako bi predstavili svoj drugi zajednički model – Classic Fusion Takashi Murakami Sapphire Rainbow. Istovremeno, možemo videte neke sličnosti na ove dve iteracije, poput nasmejanog cveta i klasičnog Hublot oblika časovnika. Ono što je sasvim drugačije jeste činjenica da je Murakami otišao u sasvim drugu krajnost – za razliku od sasvim crnog modela, ovaj je na sebi poneo sve boje duge.

Classic Fusion Takashi Murakami Sapphire Rainbow časovnik može se pohvaliti novom tehnikom koja mu je omogućila posedovanje transparentne poleđine. Živahni sat ponovo koristi karakteristične osobine Classic Fusion modela i dobio je kućište prečnika 45 mm, koje je sečeno od safirnog kristala, što je tehnološki poduhvat Hublot brenda. Tranzicija sa sasvim crnog do obojenog časovnika, uz stilski dodir transparencije vredna je aplauza. Brojčanik prikazuje dvanaest jarkih latica, koje su dobile dozu života zahvaljujući 487 rubina, pink safira, ametista, plavih safira, tsavorita, kao i žutih i narandžastih safira zajedno.

Prava poslastica za vlasnike ovog modela dolazi u formi genijalnog sistema opruga koji je specijalno razvijen od strane Hublot inžinjera, a zahvaljujući kome se lattice okreću pod kristalom ovog časovnika, unoseći život u motiv nasmejanog cveta Takašija Murakamija. Kako sam umetnik kaže: “Partnerstvo koje postoji između mene i Hublot brenda omogućilo mi je da izrazim svoju kreativnost kroz nešto što je za mene novi medijum. Umeće časovničarskih tehničkara otvorilo je nova polja mogućnosti za moju inspiraciju. Rezultat je ovaj novi časovnik u svim bojama duge”.  

Slični sentiment podelio je Hublot CEO Rikardo Gvadalupe: “Naša saradnja sa Takašijem Murakamijem odvodi nas do novih realma izražavanja koji su i dalje neistraženi od strane časovničarskog sveta. U ovom radu, umetnička kreacija i znanje naše kompanije ispreplitani su kako bi izrodili delo umetnosti koje možete nositi na svom ručnom zglobu”.

Na kraju, možemo još reći da će ovaj model biti proizveden u limitiranom broju od 100 modela, pri čemu će svaki koštati 106.000 dolara.

Luxury Experience