Gucci predstavlja jedinstveni uniseks časovnik

Predstavljajući otelotvorenje toplog gesta inkluzivnosti i uzbuđenja skejtbordinga, kreativni direktor brenda, Alesandro Mikele, predstavio je uniseks ručni sat, Gucci Grip…

Koristeći kombinovani duh ljudske interakcije i mladosti, najnoviji Gucci časovnik predstavlja nešto sasvim drugačije. Novi model ponuđen je u dve uniseks varijante, sa kućištem kreiranim od žutog zlata sa PVD oblogom, tri prozora koji nam predstavljaju sate, minute i datum, uz slično dizajniranu narukvicu koju krasi GG gravura. Predstavljen u više iteracija, alternativni Grip časovnik u svojoj ponudi ima i kućište kreirano od nerđajućeg čelika, kao i promenljivi zeleni alligator kaiš.

G-Timeless Automatic model ima kućište od čelika, sa brojčanikom od crnog oniksa, pri čemu se u njegovom dizajnu mogu primetiti pčele. On nudi opciju između čelične narukvice sa kopčom od 18-karatnog zlata, brojčanika od plavog lapis lazuli kamena i plavog kožnog kaiša.

Fasciniran inkluzivnošću skejtbording zajednice, njenim diverzitetom i radikalnim načinom života, Alesandrovi najnoviji dezeni satova inspirisani su gornjim delom skejta koji im omogućava stabilnost, spajajući vanvremensku privlačnost sa savremenim stilom, kako bi kreirao model koji se čvrsto drži za vaš ručni zglob.

Kao deo svoje najnovije kampanje, Gucci brend je pozvao brojne skejtere i umetnike iz čitavog sveta da učestvuju u njoj, deleći lične priče o svojoj zajednici i načinu življenja. Sa učesnicima svih starosnih dobi, Gucci želi da kreira raznolikost u svom tržištu, uz funkcionalnost u svom asortimanu. Slike, video snimci i drugi detalji nastali tokom kampanje sadrže gradove kao što su London, Pariz, Rim, Tokio, Njujork, Šangaj i Seul.

Više informacija i cenu ovog časovnika možemo očekivati u narednom periodu, a do tada, možete uživati u našoj galeriji.

 

Luxury Experience