Breitling zvanični sat Ironman takmičenja

Trijatlon se udružio sa časovničarskim brendom, kako bi odao počast svojim sportistima…

Otkako je Džord Kern postao CEO Breitling brenda pre dve godine, usmerio je brend u sasvim novom pravcu kako bi ga revitalizovao. Deo njegove strategije bio je angažovanje grupe glumaca i sportista koji će im pomoći u promociji. Skoro, Adam Drajver je bio u Breitling njujošrkom butiku, obeležavajući svoje partnerstvo sa Norton Motorcycles. Drajver je deo Breitling Cinema Squad ekipe, zajedno sa Šarliz Teron i Bred Pitom. Keli Slejter je takođe svratio do ovog putika, kako bi se pohvalio svojim novim Breitling Superocean Heritage II Chronograph 44 Outerknown  modelom koji je kreiran sa kaišem od Econyla, koji se pravi od ribarske mreže. Ove nedelje, Ironman World Championship osmostruka pobednica, Pola Njubi-Frejzer, posetila je butik brenda na Madison Aveniji, kako bi proslavila prvi Ironman partnerstvo sa luksuznim časovničarskim brendom.

Breitling novi Ironman časovnik će biti veoma važan za sve one koji se nadmeću i finiširaju jednu od trijatlon trka. Časovnik, koji je deo Superocean kolekcije, kreiran je sa prečnikom od 44 mm od nerđajućeg čelika, sa crnim brojčanikom koji je dekorisan Ironman logoom. On dolazi sa Diver Pro III gumenim kaišem, a njegove kazaljke, indeksi i brojevi su obloženi Superluminova slojem, zarad lakše čitljivosti. Samonavijajući model pokreće Breitling Caliber 17, koji ima rezervu energije od 38 sati, a vodootporan je do dubine od 1.000 metara. Poleđina kućišta gravirana je Ironman logoom, a sat će moći da se kupi samo preko Breitling online prodavnice, u njihovim buticima i tokom održavanja Ironman 70.3 World Championship u Nici.

Samo trista ovakvih modela će biti dostupno za kupovinu, a preko 200.000 takmičenja se godišnje nadmeće na Ironman takmičenjima, tako da možda želite da rezervišete svoj model pre nego što trka počne.

 

Luxury Experience