Osnaživanje i odlučnost definišu novu BOSS kampanju jesen/zima 2022

Za jesen/zimu 2022. BOSS dublje istražuje šta znači biti #BeYourOwnBoss sa kampanjom koja obuhvata grupu najuticajnijih zvezda današnjice.

Nadovezujući se na neverovatan uspeh nakon kompletnog rebrendiranja vizuelnog identiteta brenda, nova filozofija brenda BOSS je u osnaživanju ljudi kroz slogan #BeYourOwnBoss!

U novoj sezoni brend se udružuje sa zvezdama i raznolikom glumačkom postavom kako bi istražili ovaj stav na još dubljem nivou.

Kampanja pruža priliku za smisleno, svrsishodno pripovedanje i povezivanje sa BOSS zajednicom, dok zvezde kampanje inspirišu svojim pričama o tome šta je potrebno da biste bili #YourOwnBoss! Globalni ambasadori brenda, italijanski teniser Mateo Beretini, nemačka trkačica Alika Šmit, britanski bokser Entoni Džošua, model Kendal Džener, američki reper Future, južnokorejski pevač i glumac Li Min-ho i Tik Tok zvezda Kabi Lame predstavljeni su u kampanji povodom nove kolekcije, a njima se po prvi pridružuje legendarna mankenka Naomi Kembel. Svi ambasadori brenda BOSS imaju strateško partnerstvo i zajednički dizajniraju kapsula kolekcije.

„Evo gde se otkrivaju tri sobe – u bojama brenda crne, bele i kamel. Unutar svake od njih vidimo našu glumačku ekipu u njihovim jedinstvenim svetovima. Ove sobe su podsetnici da kada se jedna vrata zatvore, druga se otvaraju. Put do toga da budete svoj BOSS nije jedinstvena ravna linija, već niz iskušenja, uspeha, pa čak i neuspeha – ali uvek postoji nada i rast na drugoj strani. Prolaskom kroz ova vrata, počinje dublje razumevanje.” – stoji u saopštenju brenda BOSS povodom lansiranja nove reklamne kampanje.

Luxury Experience