Oda razigranom duhu i samouverenoj ženstvenosti 70-ih u novoj Fendi kampanji

Stilovi iz 1970-ih zauzimaju centralno mesto u Fendi reklamnoj kampanji proleće/leto 2022.

Dizajni umetničkog direktora ženske odeće, Kim Džonsa, odaju počast blistavosti i glamu decenije, sa psihodeličnim printovima, odelima po meri i haljinama spremnim za zabave. Besprekornu odeću inspirisanu sedamdesetim ispred objektiva Kreg Mekdina predstavili su modeli Rijane van Rompej, Anok Jai, Barbara Valente, Vitoria Sereti i Iilan Hua.

Silvia Venturini Fendi, kreativna direktorka aksesoara kompanije, kreirala je torbe živopisnog dizajna i silueta polukruga. Za savršene frizure modela bio je zadužen Gvido Palau, dok je besprekornu šminku uradio Piter Filips.

„Oda razigranom duhu i samouverenoj ženstvenosti 70-ih. Ženska kolekcija #FendiSS22 koju je dizajnirao @MrKimJones, interpretirana je u novoj reklamnoj kampanji“, deli Fendi na Instagramu.