Georgina Rodrigez impresionira u jesenjoj kampanji brenda Genny

Italijanski modni brend GENNY predstavio je svoju kolekciju jesen/zima 2022/23 sa kampanjom u kojoj se pojavljuje Georgina Rodrigez.

Kreativna direktorka brenda, Sara Kavaca Fakini, odabrala je Georginu Rodrigez jer je u njoj prepoznala prirodnu zavodljivu ženstvenost koja otelotvoruje brend Genny. Brend je u suštini uvek inspirisan modernim i elegantnim ženama koje vole stil i porodicu. Kampanju je na modernoj lokaciji u Madridu snimio svetski poznati arhitekta Hoakin Tores.

„Kada sam upoznala Georginu u Veneciji, odmah smo uspostavile vezu. Imamo iste vrednosti i uživamo da smo zajedno kada imamo priliku. Volim je jer je svoja i stvarna. Ona je stvarna u svojoj ženstvenosti, svojim vrednostima, svojoj viziji. Ona odaje samopouzdanje, predstavljajući sve žene koje vole život i stil,“ rekla je kreativna direktorka brenda Sara Kavaca Fakini.

Na reklamnim fotografijama, Georgina blista u legendarnoj koralnoj haljini Genny od trikotaže sa utkanim kristalima, dok maksi kaput boje fuksije i živopisna tigrasta mini haljina pokazuju strast brenda prema bojama. Ovaj senzualni animal print se provlači kroz celu kolekciju ponovo otkrivajući duboke nijanse, baš kao i zlatno-crno odelo čiji efekat štampe pantera osvetljava gornji deo, sijajući poput tečnog metala.

Verenica fudbalera Kristijana Ronalda ima preko 39 miliona pratilaca na Instagramu i ona je prva poznata ličnost u istoriji Genny brenda koju je izabrala kreativna direktorka brenda Sara Kavaca Fakini. U prošlosti, Georgina Rodrigez je radila sa italijanskim brendom donjeg veša Yamamay.

Luxury Experience