Etro kolekcija za zimu 2023: Boemska romansa u Škotskoj

Više slika

Više slika

Kampanja Etro za jesen-zimu 2023, smeštena na zadivljujućoj pozadini Škotske, predstavlja spoj prirodne lepote i boemske elegancije...

Kampanju je zabeležio Žong Lin, a u njoj se pojavljuju modeli Sun Mizrahi i Natanijel Ortiz, koji lako otelotvoruju duh najnovije kolekcije Etro. Kreativni direktor Marko De Vinčenco svojim dizajnima sija na svakoj fotografiji, slaveći eleganciju tkanina i bezvremenski šarm paisley desena. Među istaknutim komadima su šik mini torba Vela i prelepa dugačka košulja-haljina ukrašena trakama i graciozno slojevitom suknjom, pokazujući posvećenost brenda detaljima i luksuzu.

Svestranost kolekcije je očigledna u njenom rasponu, od razigranog šarma narandžaste haljine sa cvetnim printom koja kao da pleše na vetru, do klasičnog, ali savremenog kariranog kaputa uparenog sa tufnastim topom.

Ovi komadi ne samo da ilustruju Etro sposobnost kombinovanja uzoraka na neočekivano harmoničan način, već odražavaju i posvećenost brenda stvaranju stilizovane i nosive mode. Škotska pozadina služi kao kontrast inspiraciji bajke iz prolećne reklamne kampanje 2023.

Zaokružujući kreativni tim, jesenja kampanja Etro 2023 je kompletirana stilizovanjem Gabrijele Karefa-Džonson, prirodnim šminkanjem Ami Drame i neobavezno talasastom frizurom frizera Pjerpaola Laija. Najnovija kampanja ovog dizajnerskog brenda je proslava umetničke saradnje, gde se odeća, pejzaž i talenat spajaju kako bi stvorili očaravajuću vizuelnu priču.

Luxury Experience