Burberry predstavlja novu kampanju za sezonu proleće/leto 2022

Burberry kampanja za proleće/leto 2022 izaziva snažna osećanja moći slobode, samoizražavanja i želje da se na rejvu pleše do ranih jutarnjih sati.

Glavni kreativni direktor Rikardo Tiši oslobađa se i koristi inspiraciju iz londonske kulture i duha sa puno sirove energije. Objektivima kroz viziju dva fotografa, kampanja nam donosi sofisticirane i vešto snimljene iskrene snimke.

Ispred objektiva Mert & Markusa pozirali su modeli Ču Vong, Klaus Emilio Rojo, Irvan Konate, Irina Šajk, Manolo Teodosiu, Maria Kajđ, Majls Gardner, Mona Tugard, Niklas Bejker, Paula Rudevika, Rijan Van Rompej, Sita Zampi i Vira Boškov pokazujući najnovije dizajne britanske modne kuće.

Noseći prepoznatljive i klasične Burberry kapute, bodije sa srebrnim detaljima, komade od kože i predimenzinirane siluete, modeli impresioniraju, dok na smelim snimcima fotografa Krisa Roudsa predstavljaju ključne modne dodatke.

„Revije muške i ženske odeće za proleće/leto 2022 imale su ovu posebnu energiju koja je bila u suprotnosti sa zaista prelepim zvučnim pejzažima.“ – rekao je Tiši u saopštenju za štampu. „Želeo sam da nastavim ovaj dijalog u kampanji, prevrtanje između stvarnosti, kontrasta Merta i Markusa, čiste mladalačke energija sa sirovim mladalačkim duhom Krisa Roudsa. Dok izlazimo iz karantina širom sveta, želeo sam da ova kampanja učini da ljudi nešto osete, slobodni da sanjaju, slobodni da se ponovo osećaju mladalački i živi. To je prelep ples, veoma sirova energija koja je moćna i puna života. Kao buđenje.“  

Luxury Experience