Versace jesen/zima 2023: novi kanon muškog odevanja

Više slika

Više slika

Vizuelna priča crno-bele elegancije otvara se unutar Versace palate smeštene u Milanu…

Kampanja za jesen-zima 2023 sezonu slavnog brenda predstavlja nam čitav ansambl kreativnih talenata: Mert & Markus su se pozabavili fotografijama, pri čemu je modni orkestar predvodio Kristofer Simonds, kreativni direktor poznat po svojim uticajnim vizijama.

Dok pred objektivima slavnog modnog fotografskog dua pozidaju Vilber Flores Marte, Matijas Ake, Dongju Li i Filip Hrivnak, neverovatna igra svetlosti i senke dospeva u centar naše pažnje. Odeveni u monohromatske kombinacije od strane stiliste Džejkoba K modeli nam priakzuju novitete i postaju deo veće konverzacije na temu muške fizike i sartorijalnih izbora. Stilizovani autfiti prenose muške krojeve na viši nivo, transformišući odeću u nijansirani dijalog o teksturi, šavovima i suptilnoj muškoj eleganciji.

Versace, kao što je to vrlo često činio ranije, izaziva arhetipe muške mode svojom novom kolekcijom, uspostavljajući novi kanon odevanja. Genijalnost čitave priče leži u delikatnostima krojenja – promišljeno strukiranim komadima i pomerenoj dinamici nežnijih i muževnijih linija ramena. Ova garderoba je moderna deklaracija, koja pomera granice tradicionalnog kako bi oblikovala viziju nečega što bi muška moda trebalo da predstavlja.

Versace nam daje priliku da zavirimo i iza scene tokom snimanja nove kampanje, gde pored pomenutih modela možemo videti i Điđi Hadid, koja, zajedno sa Filipom Hrivnakom ima dugu vezu sa italijanskom modnom kućom. Zapravo, Filipov put kroz modni svet dobio je raketno ubrzanje kada se pojavio u Versace jesen-zima 2014 kampanji!

Luxury Experience