Janik Siner zvezda kampanje "Gucci is a feeling"

Više slika

Više slika

Najnovija kampanja brenda Gucci, "Gucci is a feeling", umetnički hvata duh tenisa dok slavi dinamično putovanje Janika Sinera na terenu i van njega…

Kao globalni ambasador brenda Gucci, treća godina Sinerove saradnje sa renomiranom modnom kućom obeležava se serijom upečatljivih vizuala koji spajaju eleganciju tenisa sa prepoznatljivim stilom italijanskog modnog brenda.

Kampanju je fotografisao je Rikardo Raspa i umetnički režirao Rikardo Zanola tako da živo prikazuje Sinerovu sportsku ličnost, odevenu u sportsku tenisku opremu, na živopisnim pozadinama od šljake, trave i tvrdih teniskih terena.

Kampanja crpi inspiraciju iz bogate teniske baštine Gucci brenda, koja datira još iz 1970-ih kada je modna kuća prvi put istraživala modu inspirisanu tenisom.

Vizuali kampanje odaju počast trajnoj vezi brenda sa tenisom, prikazujući ikonične sportske torbe uz Sinerove prirodne poze. Štaviše, estetika kampanje odražava sofisticiranu igru vintage i modernih stilova koji privlače nostalgiju i savremeni pogled.

Luxury Experience