Zimska muška kampanja kuće Dior 2025, u objektivu Rafaela Pavarotija i pod stilizacijom Melani Vord, predstavlja pravu studiju linije i proporcije.
Naizmenično uokvireni nežno ružičastim i duboko smeđim pozadinama, modeli Bakari Sise, Dara Gej, Nand Kivro i Sujong Džang nose siluete koje evociraju legendarnu H-liniju iz 1954., ali je istovremeno prevode u savremeni jezik mode.
Krojevi ove sezone odišu disciplinom sredine 20. veka: dugi kaputi padaju u čistim vertikalnim linijama, ramena ostaju kontrolisano široka, a struk se suptilno pomera između višeg reza i izduženog pada. Čak i kada kolekcija ublažava ton – kroz ružičasti sako sa mašnama na rukavima ili opušteni kožni komad – arhitektura siluete ostaje postojana, naglašavajući smirenost i strukturu.
Materijali otkrivaju luksuz kroz suzdržanost: vuna, koža i saten reflektuju svetlost i jasnoću. Paleta boja svedena je na crnu, slonovaču, roze i teget, dok ružičasta istovremeno deluje kao sezonski akcenat i omaž arhivskim kolekcijama.
Crne kožne torbe – Dior Slider Hobo, Dior Normandi Tot i legendarna Sedl – upotpunjuju autfite, dajući vizuelnu težinu i funkcionalnu eleganciju.
Rezultat je kolekcija koja nasleđe brenda Dior ne tretira kao nostalgiju, već kao aktivan jezik, kroz krojeve koji autoritet grade proporcijom, disciplinom i luksuznim minimalizmom.