Danijel Brul predvodi Zegna x The Elder Statesman jesen 2023 kampanju

Više slika

Više slika

U svetu luksuzne mode, gde se zanatlijsko umeće susreće sa umetnošću, kampanja za jesen-zimu 2023. godine brendova Zegna x The Elder Statesman izranja kao vizuelna poslastica.

 Fotografisao je Osma Harvilahti, a kampanja je posvećena taktilnoj privlačnosti kašmira. U prvom planu je Danijel Brul, špansko-nemački glumac koji prevazilazi obični modeling. On preuzima ulogu režisera za kratki film unutar kampanje, koji se veoma prikladno naziva “Strast prema kašmiru”. To je priča koja prodire u suštinu jednog od najluksuznijih vlakana na svetu.

Pozadina za ovo modno istraživanje je Oasi Zegna, mesto rođenja Oasi Cashmere i početak ove dinamičke saradnje. Zegna i The Elder Statesman su stvorili tapiseriju živopisnih boja, ekscentričnih uzoraka i raskošnih tekstura. Kolekcija je simfonija opuštenih oblika koji se odupiru rigidnosti koja se često povezuje sa luksuznim kašmirom.

Stilista Emil Rebek orkestrira vizuelni jezik kampanje, birajući niz pletenih komada, jakni i spoljašnje odeće koja kapsulira etos kolekcije. Ansambli su izjave, i svaki je poglavlje u priči koja moli da bude ispričana.

Narativ kampanje upotpunjuju modeli Šeik Diakate, Rajan Park, Edoardo Duse, Valentin Bojko i Timoteo Skala. Oni nose modne izjave sezone, pri čemu svaka odražava kolaborativni genij Zegna i The Elder Statesman.

U svetu gde moda često flertuje sa prolaznošću, ova kampanja služi kao podsetnik na trajnu privlačnost kvaliteta i zanatlijskog umeća. Ne radi se samo o odeći, već o strasti prema njenom stvaranju.

Luxury Experience