Tiffany & Co. i Kertis Kulig šalju glasnu poruku povodom Dana zaljubljenih

Tiffany & Co. za Dan zaljubljenih 2022. godine sarađuje sa kultnim njujorškim umetnikom Kertisom Kuligom, poznatim po svom manifestu “Love Me”.

Ruže su crvene, ljubičice su plave… a znate šta je još plavo? Tiffany & Co. naravno. I ništa ne govori o romantici bolje od legendarnog njujorškog brenda.

Kampanja „Plava je boja ljubavi“ je proslava moći reči, umetnosti i same ljubavi, stoga je sasvim prikladno da je Kertis Kulig – koga je serija “Love Me” katapultirala do slave – izabran za partnera brenda Tiffany & Co. Zajedno, istražuju savremeni jezik ljubavi.

Još od 2005. godine, lokalno stanovništvo i posetioci Njujorka su se divili – i bili motivisani – da „vole“ sa njegovim romantičnim i optimističnim rečima ispisanim preko gradskih zidova i neonskih svetla. „Moj kreativni proces sa Tiffany & Co. bio je veoma prirodan. “Love Me” je zamišljena kao nešto veoma lično za mene i prirodno je prerasla u nešto što drugi tumače – to je ono što je čini zanimljivom."

Dok je zadržao svoj originalni koncept “Love Me” Kulig je kreirao i druge poruke na temu ljubavi kao što su: „Dare Me“, „Know Me“ i „Kiss Me“ koje će biti prikazane uz kolekcije Tiffany HardWear, Tiffany Knot i Tiffany T.

Partnerstvo je najnovije u dugoj istoriji kuće u radu sa inovatorima i revolucionarnim umetnicima čiji su radovi postali nezaobilazni deo pop kulture. Ovog Dana zaljubljenih, dozvolite Tiffany & Co. i Kuligu da vam pomognu da nađete osobu (i nakit) svojih snova.