Tiffany & Co debituje novom rodno neutralnom kolekcijom „Lock“ narukvica

Tiffany & Co je 12. avgusta predstavio novu rodno neutralnu kolekciju „Lock“ narukvica kao deo nove strategije brenda koji nastoji da modernizuje svoju ponudu i da se dopadne mlađoj publici.

"Dizajn Tiffany Lock je odličan primer kolekcije koja spaja inovacije, formu i funkciju. Ponovo smo osmislili ideju katanca, važnog motiva iz Tiffany arhiva, i transformisali ga u simbol neraskidivih veza i inkluzivnosti. Jedinstveni mehanizam, čiste linije i moderna estetika čine ga univerzalno privlačnim i muškarcima i ženama“, rekao je izvršni potpredsednik za proizvode i komunikacije Aleksandar Arno.

Prva serija „Lock“ narukvica je proizvedena u četiri verzije, a svaka je dostupna od 18-karatnog žutog, belog ili ružičastog zlata. Narukvice su proizvedene u SAD i Italiji i prodavaće se po ceni između 6.800 i 32.000 dolara. Očekuje se da će dodatni dizajni stići početkom 2023.

„Želimo da kreiramo ikone i da razgovaramo sa širokom publikom. Uvereni smo da to radimo sa lansiranjem Tiffany Lock kolekcije. Balans između tradicije i modernosti deo je našeg pristupa i Lock stvara most između ova dva sveta“, rekao je Arno o lansiranju nove kolekcije i o tome kako se ovo odnosi na strategiju finog nakita Tiffany & Co koji je u vlasništvu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.

Podrazumeva se da je „Lock“ bio u fazi razvoja pre nego što je LVMH preuzeo Tiffany u januaru 2021. godine, ali finalizaciju dizajna i asortimana, kao i strategije njegovog pozicioniranja i marketinga, nadgledalo je novo rukovodstvo, odnosno tim, na čelu sa glavnim izvršnim direktorom Entonijem Ledruom.

U pratećoj reklamnoj kampanji sa fotografijama Marija Sorentija i Rejmonda Majera — Lock je prikazana u svom rodno neutralnom kontekstu. Model Iman Hamam i skejtborder Tajšon Džons nose prilagodljive dizajne na slikama.

„Mislim da moda i dizajn u celini postaju sve više rodno inkluzivni. Iako je ovo naša prva zvanična rodno neutralna kolekcija i muškarci i žene su nosili naš nakit iz postojećih Tiffany kolekcija, uključujući T i Hardwear od kada su te kolekcije lansirane. Gledajući unapred, nastavićemo da stvaramo poželjne kolekcije koje imaju inovativan dizajn i koje su izrađene od najkvalitetnijih materijala i dragog kamenja“, rekao je Arno o budućnosti Tiffany finog nakita.

Luxury Experience