Tiffany & Co je 12. avgusta predstavio novu rodno neutralnu kolekciju „Lock“ narukvica kao deo nove strategije brenda koji nastoji da modernizuje svoju ponudu i da se dopadne mlađoj publici.
"Dizajn Tiffany Lock je odličan primer kolekcije koja spaja inovacije, formu i funkciju. Ponovo smo osmislili ideju katanca, važnog motiva iz Tiffany arhiva, i transformisali ga u simbol neraskidivih veza i inkluzivnosti. Jedinstveni mehanizam, čiste linije i moderna estetika čine ga univerzalno privlačnim i muškarcima i ženama“, rekao je izvršni potpredsednik za proizvode i komunikacije Aleksandar Arno.
Prva serija „Lock“ narukvica je proizvedena u četiri verzije, a svaka je dostupna od 18-karatnog žutog, belog ili ružičastog zlata. Narukvice su proizvedene u SAD i Italiji i prodavaće se po ceni između 6.800 i 32.000 dolara. Očekuje se da će dodatni dizajni stići početkom 2023.