Američki brend nakita David Yurman odabrao je glumicu Skarlet Johanson za svog prvog brend ambasadora za 2022. godinu.
Glumica se pojavljuje u kampanji pod nazivom „Come Closer“, koju je na lokaciji u Njujorku snimio Laklan Bejli. Ovo je ujedno i prva reklamna kampanja za novoimenovanog predsednika Evana Jurmana.
Na jednom snimku, Skarlet pozira u krevetu ispod čaršava dok nosi narukvice i prstenje iz nove kolekcije. Druga slika prikazuje zvezdu u ležernom izgledu sa kačketom i slojevitim nakitom.
Deset fotografija i kratki film prikazuju Skarlet kako peva Sinatrinu legendarnu pesmu „New York, New York“. Fotografije i film snimljeni su u njujorškom The Carlyle, Rosewood Hotelu i njegovom legendarnom Bemelmans baru.
„Odrastajući u Njujorku, uvek sam se osećala povezanom sa Dejvidom Jurmanom – videla sam njihove prelepe crno-bele reklame u svim mojim omiljenim modnim časopisima“, kaže Skarlet. „Jurman i njihovi dizajni su uvek oličavali Njujork za mene – sveže i samo malo smelije. Kada mi se Evan obratio sa ovom prilikom i podelio svoju viziju kampanje, već sam se osećala toliko povezanom sa brendom da je to bila sasvim prirodna saradnja“, rekla je Skarlet povodom učešća u novoj kampanji.
Kada se večna inspiracija Rima spoji s bezgraničnim umetničkim izrazom, nastaje remek-delo – Polychroma, nova kolekcija visokog nakita i časovnika kuće Bvlgari...
U svetu u kom luksuz više ne počiva samo na vrednosti dijamanata, već na značenju koje oni nose – Louis Vuitton predstavlja kolekciju visokog nakita Virtuosity...
Nova high jewelry kolekcija nakita modne kuće Cartier, pod nazivom En Équilibre (U ravnoteži), slavi umetnost balansa – gde se odvažan dizajn prepliće sa nežnim detaljima, a kontrasti postaju sinonim...
Aukcijska kuća Christie’s zabeležila je jedan od najimpresivnijih trenutaka u svojoj istoriji – “white-glove sale” u Ženevi, što označava da su svi izloženi lotovi uspešno prodati…
Modna kuća Chanel još jednom potvrđuje svoj bezvremeni status u svetu luksuza, spajajući svet mirisa i dragocenih formi u novom poglavlju kolekcije nakita inspirisane najčuvenijim parfemom svih vremen...
Sa procenjenom vrednošću do 50 miliona dolara, ovaj 23.24-karatni dragulj, ukrašen slavnom prošlošću indijskih maharadža, ulazi u legendu svetskog luksuza…
Magična zvezda pop scene, Arijana Grande, zasijala je u punom sjaju u najnovijoj kampanji za proleće/leto 2025 luksuzne kuće Swarovski, donoseći sa sobom dašak retro glamura koji je prožet savremenom...
U svojoj najnovijoj kampanji za kolekciju HardWear 2025, legendarni američki brend nakita Tiffany & Co. donosi snažnu reinterpretaciju savremene elegancije, oslonjenu na kontraste: nežnost i snagu, ra...
Postoji luksuz, postoji ekskluzivnost, a onda postoje retki dragulji prirode koji nadmašuju i najodvažnije snove kolekcionara.
Pratite nas
Prijavi se za naš newsletter
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.