Nova vizija biserne ogrlice

Biseri se nose već vekovima – zapravo, oni su bili najvredniji pokloni kineskih plemića još 2300.godine pre nove ere, dok su u antičkom Rimu, biseri smatrani ultimativnim statusnim simbolom…

1893.godine, Kokiči Mikimoto uspeo je da proizvede prvi kultivisani biser sveta, a svih ovih godina, oni su uglavnom bili vezivani za žene. Možemo reći da je dobra stvar što postoje brendovi kao što je Comme des Garcons, koji žele da premoste razliku između pola i mode. Najavangardnija modna kuća na svetu napravila je svoj prvi iskorak u svet finog juvelirstva, udruživši se sa kućom Mikimoto.

Ova kolekcija predstavlja osveženje biserne ogrlice u čak sedam stilova, sa CDG brendiranjem. Mikomoto Comme des Garcons, dvogodišnja saradnja između dve japanske luksuzne kuće, biće zvanično predstavljena tokom neke od predstojećih nedelja mode, kada se svet iščupa iz kandži pandemije korona virusa. Biće zaista interesantno videti kako dve luksuzne kuće koje su sušte suprotnosti jedna drugog rade zajedno kako bi kreirale do sada nešto nezamislivo.

Modni dizajner Rei Kavakubo odlučio je da se udruži sa brendom Mikimoto kako bi zajedno kreirali unisex dizajne bisernih ogrlica, gde je svaki komad kreiran od čistog srebra i White South Sea ili Akoya Mikimoto bisera.

Mikimoto x Comme des Garcons kolekcija nakita biće uskoro zvanično lansirana, a cene će ići od 2.800 dolara, pa sve do 39.000 dolara.

 

Luxury Experience