Lili Kolins blista u novoj Cartier Clash Unlimited kampanji

Britanska glumica Lili Kolins je na savršen način prihvatila svoju novu ulogu ambasadora Cartier.

Tek je završila snimanje druge sezone Netflixove serije „Emili u Parizu“, a sada Cartier daje Lili Kolins još jedan razlog da ostane zaljubljena u grad svetlosti. Pariski brend je izabrao Kolins kao zaštitno lice svoje nove kolekcije nakita Clash [Un] Limited, kao i svoje torbe Double C de Cartier.  

Pozirajući za kampanju Cartier Clash Unlimited, zvezda serije „Emili u Parizu“ pozirala je ispred objektiva Zoe Gertner. Predivna Lili pokazuje sav šarm nove kolekcije koja se sastoji od komada prošaranih dragocenim draguljima, uključujući dijamante, ametist i oniks.

Šminkerka Fiona Stajls bila je zadužena za besprekoran izgled Lili, dok je njenu frizuru stilizovao Gregori Rasel.

„Upečatljiva, interesantna i obimna. Radikalan pristup skupocenom nakitu u beloj i crnoj boji, povremeno isprekidan ljubičastim notama“, opisuje liniju nakita brend Cartier.

„Za mene, biti deo porodice Cartier znači pridružiti se zajednici slobodoumnih pojedinaca koji pokazuju veliku snagu karaktera. Štaviše, Cartier je za mene Pariz, a određena ideja elegancije i francuska prefinjenost predstavljeni su kroz Clash [Un] limitirani nakit i Double C de Cartier torbu koja je otelotvorenje klasične ekstravagancije“, kaže Lili.

Luxury Experience