Lili Kolins blista u novoj Cartier Clash Unlimited kampanji
Britanska glumica Lili Kolins je na savršen način prihvatila svoju novu ulogu ambasadora Cartier.
Tek je završila snimanje druge sezone Netflixove serije „Emili u Parizu“, a sada Cartier daje Lili Kolins još jedan razlog da ostane zaljubljena u grad svetlosti. Pariski brend je izabrao Kolins kao zaštitno lice svoje nove kolekcije nakita Clash [Un] Limited, kao i svoje torbe Double C de Cartier.
Pozirajući za kampanju Cartier Clash Unlimited, zvezda serije „Emili u Parizu“ pozirala je ispred objektiva Zoe Gertner. Predivna Lili pokazuje sav šarm nove kolekcije koja se sastoji od komada prošaranih dragocenim draguljima, uključujući dijamante, ametist i oniks.
Šminkerka Fiona Stajls bila je zadužena za besprekoran izgled Lili, dok je njenu frizuru stilizovao Gregori Rasel.
„Upečatljiva, interesantna i obimna. Radikalan pristup skupocenom nakitu u beloj i crnoj boji, povremeno isprekidan ljubičastim notama“, opisuje liniju nakita brend Cartier.
„Za mene, biti deo porodice Cartier znači pridružiti se zajednici slobodoumnih pojedinaca koji pokazuju veliku snagu karaktera. Štaviše, Cartier je za mene Pariz, a određena ideja elegancije i francuska prefinjenost predstavljeni su kroz Clash [Un] limitirani nakit i Double C de Cartier torbu koja je otelotvorenje klasične ekstravagancije“, kaže Lili.
Kada se večna inspiracija Rima spoji s bezgraničnim umetničkim izrazom, nastaje remek-delo – Polychroma, nova kolekcija visokog nakita i časovnika kuće Bvlgari...
U svetu u kom luksuz više ne počiva samo na vrednosti dijamanata, već na značenju koje oni nose – Louis Vuitton predstavlja kolekciju visokog nakita Virtuosity...
Nova high jewelry kolekcija nakita modne kuće Cartier, pod nazivom En Équilibre (U ravnoteži), slavi umetnost balansa – gde se odvažan dizajn prepliće sa nežnim detaljima, a kontrasti postaju sinonim...
Aukcijska kuća Christie’s zabeležila je jedan od najimpresivnijih trenutaka u svojoj istoriji – “white-glove sale” u Ženevi, što označava da su svi izloženi lotovi uspešno prodati…
Modna kuća Chanel još jednom potvrđuje svoj bezvremeni status u svetu luksuza, spajajući svet mirisa i dragocenih formi u novom poglavlju kolekcije nakita inspirisane najčuvenijim parfemom svih vremen...
Sa procenjenom vrednošću do 50 miliona dolara, ovaj 23.24-karatni dragulj, ukrašen slavnom prošlošću indijskih maharadža, ulazi u legendu svetskog luksuza…
Magična zvezda pop scene, Arijana Grande, zasijala je u punom sjaju u najnovijoj kampanji za proleće/leto 2025 luksuzne kuće Swarovski, donoseći sa sobom dašak retro glamura koji je prožet savremenom...
U svojoj najnovijoj kampanji za kolekciju HardWear 2025, legendarni američki brend nakita Tiffany & Co. donosi snažnu reinterpretaciju savremene elegancije, oslonjenu na kontraste: nežnost i snagu, ra...
Louis Vuitton ne pravi nakit – on stvara arhitekturu emocije…
Pratite nas
Prijavi se za naš newsletter
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.