Bulgari lansira svoju prvu uniseks kolekciju nakita

U slučaju da niste primetili, uniseks moda, beauty trendovi i mnogo toga drugog osvajaju svet…

U nakitu, to je, po svemu sudeći jako dobro za poslovanje. Muškarci se sve češće na crvenom tepihu pojavljuju sa nakitom. Majkl B. Džordan je prošle godine poneo na sebi Piaget broš na dodelu Oskara. Tokom ovogodišnje dodele Gremi nagrada, Diplo je poneo tirkizno-dijamantsku ogrlicu brenda Bulgari, dok se Šon Mendez pojavio sa biserima.

Ranije ove godine, CEO Bulgari brenda, Žan-Kristof Babin, rekao je da se Octo Finissmo muški časovnici sve više dopadaju ženama, koje ih u velikoj meri kupuju. Upravo zbog činjenice da ovaj brend proživljava svoje trenutke slave u ovoj areni, Bulgari je dodao još jedan svoj komad u čitavu priču, lansirajući novu, uniseks B.Zero 1 kolekciju.

“Pre pet ili šest godina, primetili smo da mnogi muškarci kupuju B.Zero 1 kolekciju, ne samo za svoje voljene žene, već za sebe. Oni vole snažni pedigre dizajna i činjenicu da se radi o arhitektonski inspirisanoj liniji, koja se ugleda na Koloseum”, izjavljuje Babin.

Uprkos pažnji koju zavređuju Bulgari ikonični Serpenti komadi, svakodnevne B.Zero 1 kolekcije nalaze se u samoj srži brenda. Ovo je zapravo najprodavanija kolekcija sa njihovim potpisom u čitavom svetu. “Haute nakit je poput visoke mode. On predstavlja vrhunac našeg umeća kada se radi o kreiranju najboljih dragocenih komada. Sa druge strane, dok je to važan aspect našeg poslovanja, moramo naglasiti da nije glavni”, dodaje Babin.

Cene komada iz nove B.Zero 1 kolekcije kreću od 1.920 dolara za prsten od roze zlata sa keramičkim insertima, a idu sve do 14.000, koliko je potrebno izdvojiti za narukvicu od žutog zlata akcentovanu dijamantima.

 

Luxury Experience