1893.godine Frederik Bušeron je bio prvi od velikih savremenih zlatara koji je otvorio butik na Vendome trgu. Nadovezujući se na ovo nasleđe, Boucheron nastavlja da istražuje i osvaja nove teritorije.
Nova kampanja odražava imidž renomirane francuske juvelirske kuće, koja je, otkako je osnovana 1858. godine, proširila granice haute nakita nudeći komade za nošenje, direktno iz dragocenog sefa. Ovo su blistavi komadi nakita koji se osećaju kožom i umom, oni kojima biramo da budemo osnaženi, da pokažemo svoje pravo ja i da se istaknemo.
Boucheron sada predstavlja novu kampanju „Icon“ koju opisuje kao „istovremeno ženstvenu i muževnu, iskrenu i radikalnu, inovativnu i inspirativnu“. Od genija poznatog tima fotografa i stilista, Dejvida Simsa i Emanuele Alt, kampanja „Icon“ potvrđuje status Boucheron brenda. Pored ovog dinamičnog dua, juvelir je pozvao i dve ikone da otelotvore svetove luksuznih kolekcija. Boucheron ženstvenost sada oličava manekenka Anja Rubik, izabrana zbog svoje delikatne lepote i prirodne sofisticiranosti. Njen kolega je Ludvig Vilsdorf, koji hrabro pokazuje, po prvi put, Boucheron muževnost.