Boucheron predstavlja odvažnu kampanju nakita "ICON"

1893.godine Frederik Bušeron je bio prvi od velikih savremenih zlatara koji je otvorio butik na Vendome trgu.  Nadovezujući se na ovo nasleđe, Boucheron nastavlja da istražuje i osvaja nove teritorije.

Nova kampanja odražava imidž renomirane francuske juvelirske kuće, koja je, otkako je osnovana 1858. godine, proširila granice haute nakita nudeći komade za nošenje, direktno iz dragocenog sefa. Ovo su blistavi komadi nakita koji se osećaju kožom i umom, oni kojima biramo da budemo osnaženi, da pokažemo svoje pravo ja i da se istaknemo.

Boucheron sada predstavlja novu kampanju „Icon“ koju opisuje kao „istovremeno ženstvenu i muževnu, iskrenu i radikalnu, inovativnu i inspirativnu“. Od genija poznatog tima fotografa i stilista, Dejvida Simsa i Emanuele Alt, kampanja „Icon“ potvrđuje status Boucheron brenda. Pored ovog dinamičnog dua, juvelir je pozvao i dve ikone da otelotvore svetove luksuznih kolekcija. Boucheron ženstvenost sada oličava manekenka Anja Rubik, izabrana zbog svoje delikatne lepote i prirodne sofisticiranosti. Njen kolega je Ludvig Vilsdorf, koji hrabro pokazuje, po prvi put, Boucheron muževnost.

„Iako ostajemo verni našoj istoriji, ova nova kampanja označava pomak za naš brend. Naša posebnost je izražena kroz XXL koncept, koji predstavlja i naše dizajne i naše ambasadore, kao i prisustvo muškarca bez presedana. Intenzivna ličnost Ludviga Vilsdorfa čini ga savršenim oličenjem Boucheron muškosti, dok Anja Rubik priča priču koja je potpuno u skladu sa brendom, sa najsavremenijom energijom“, rekla je izvršna direktorka brenda Elen Puli Duken.

U kampanji „Icon“, ambasadori brenda otkrivaju četiri motiva kolekcije revidirane u XXL veličini, „Quatre", "Serpent Bohème", "Jack de Boucheron" i "Vendôme Liseré".

„Za ovu kampanju, zamišljala sam prevelike verzije naših ikona, a da sam ostala verna njihovom originalnom karakteru. Osećam da Boucheron sa ovim komadima predstavlja vrhunsku, živu, autentičnu viziju nakita i haute nakita, i tako sam uvek zamišljala da izgleda Boucheron. Svaki vizuelni element prikazuje veoma različite kolekcije. Objedinjujuća tema je stilski kvalitet, kako estetski, tako i konceptualni, koji se vidi u različitim dimenzijama kampanje“, rekla je Kler Šuan, kreativna direktorka brenda.

Čuvena ogrlica Point d'Interrogation oličava savoir-faire radionica. Ova avangardna kreacija, dizajnirana 1879. godine, takođe odaje počast još jednoj istorijskoj ikoni u ovoj kampanji: grofici Kastiljone.

Luxury Experience