Snapchat x Gucci pametne naočare

Prvi par Snapchat pametnih naočara koštao je ovaj brend skoro 40 miliona dolara u neprodatom inventaru…

Sada, ova kompanija bazirana u Santa Moniki po svemu sudeći pokušava da ispravi tu situaciju, kreirajući sasvim novi model u saradnji sa Gucci brendom i filmadžijom Harmoni Korine. Kreirane isključivo za Art Basel Miami Beach, ove naočare ograničenog izdanja, Spectacles x Gucci, predstavljaju tehnicolor verziju Sperctacles 3, koje su predstavljene ranije ove godine. Osmišljene od strane Korine, ručno oslikane naočare imaju zasićene tonove boja poput pink i neon žute. Ramovi su dobili dekor u formi Korininog potpisa sa jedne strane i Gucci brenda sa druge, dok su stakla pokrivena monogramom slavnog brenda.

Kao deo ove saradnje, Korine je snimila i film ovim naočarima. Stakla su opremljena twin HD kamerama, koje mogu napraviti fotografije i video snimke koji traju do šezdeset sekundi, dok četiri ugrađena mikrofona snimaju zvuk visoke definicije.

Kako bi snimila film, Korina je maksimalno upotrebila potencijal augmentovane realnosti, koristeći specijalne 3D efekte, kreirane specijalno za ovaj projekat. Nazvan Duck Duck, film prati tipa u kostimu hot-doga, dok se glupira kroz Majami – vozi skejt, surfuje, pleše sa pandama i mnogo toga drugog.

Nažalost, naočare korišćene u filmu su kreirane kao unikatni dizajn, makar za sada, a ograničene su na pedeset pari.

Luxury Experience