Louis Vuitton nastavlja dobrotvornu misiju Virdžila Abloa

Louis Vuitton nastavlja da podržava dobrotvorne napore bivšeg umetničkog direktora Virdžila Abloa ponovnim lansiranjem dobrotvorne kolekcije narukvica Lockit.

Kao i obično, 100 dolara od kupovine svake Lockit narukvice koju je dizajnirao Ablo ide organizaciji UNICEF, baš kao što se dešavalo sa prethodnim kolekcijama. Narukvice su opremljene sićušnim katancem sa brendiranim LV logotipom luksuzne kuće, inspirisanim katancem koji je Žorž Viton, jedino dete osnivača kuće Louis Vuitton, kreirao 1890. godine.

Međutim, većina materijala koji se koriste za ovu kolekciju su novi, uključujući i fanki vrpce inspirisane planinarenjem (sada dostupne u duginom uzorku, neonsko žutoj i crnoj). Mali privesci za katanac bi trebalo da budu poznati dugogodišnjim obožavaocima, jer su još uvek dostupni u verzijama od crnog ili srebrnog titanijuma.

Kolekcija narukvica Louis Vuitton za UNICEF Lockit lansirana je 1. aprila po ceni od oko 575 dolara po komadu i brzo se prodaje na sajtu brenda.

Ova kolekcija Lockit za UNICEF je tehnički ograničeno izdanje, proizvodi se godišnje, a ne sezonski i ima nižu cenu od uobičajenog Louis Vuitton nakita kako bi se uskladio sa ležernijim materijalima i dobrotvornim naklonostima.

Louis Vuitton izveštava da je ova dobrotvorna kolekcija narukvica i privezaka prikupila preko 18 miliona dolara za UNICEF od svog osnivanja 2016. godine, iako na sajtu organizacije UNICEF ta cifra iznosi oko 10 miliona dolara.

Luxury Experience