Poznat kao otac MS Word i Excel programa, Čarls Simoni je nekada radio kao noćni čuvar u kompjuterskoj laboratoriji.
Njegova jahta ima heliodrom i kada krstari tiša je od automobila Rolls Royce Phantom. S obzirom da većina jahti ima isti oblik, siluetu i karakteristike, može biti teško razlikovati jednu od druge. Da nije imena koja krase jahte, većina njih bi izgledalo identično. U slučaju Skat jahte, ime nije ime ono što je faktor identifikacije. Ekspresivna jahta je rezultat ukrštanja ratnog broda i letelice.
Kako je Espen Øino uspeo da učini da Skat izgleda kao dom daleko od kuće uprkos svojim impozantnim sivim stranama, visokom pramcu i fasetiranoj nadgradnji, sličnoj vojnim brodovima, pitanje je na koje samo dizajneri mogu da odgovore.
Vlasnik je imao preciznu viziju za svoju jahtu – korišćenje lukova, krugova, ravnih stakala, itd. Direktiva je bila da se izbegnu komplikovani oblici, da dizajn ostane jednostavan i da se poštuju korišćeni materijali. To objašnjava nedostatak talasastih površina na eksterijeru i enterijeru za koji je bio zadužen priznati dizajner Marko Zanini. Sa tako jasnom vizijom, nije bilo šokantno da je čitav proces dizajna trajao samo šest ili sedam meseci da se završi.
„Rad sa ovim fascinantnim klijentom bio je divno iskustvo. Za njega ništa nije predstavljalo problem, samo izazov“, rekao je Øino.
Pažljiviji pogled na superjahtu danas čini da je teško poverovati da je puštena u rad 2002. Analitički um vlasnika naveo je dizajnere da još dalje pomere granice. Marko Zanini je podelio ideologiju dizajna: „Bilo je lako. Čist, precizan, neopterećen, praktičan i ako je moguće, višestruko koristan. Dizajnirao sam jahtu koja plovi, a ne tudorsku palatu. Pretpostavljam da pomaže to što sam plovio godinama. Unutrašnjost je izuzetno moderna, u skladu sa vlasničkom vizijom i spoljašnjim dizajnom broda.”