Njegova četiri mlazna motora omogućila su mu da preveze stotine putnika na dugim letovima. Najnovija verzija mlaznog aviona, 747-8, duga je oko 76 metara, što ga čini najdužim komercijalnim avionom koji je trenutno u upotrebi.
Njegova brzina leta omogućava mu da pređe dužinu od tri fudbalska terena svake sekunde. Kvartet motora 747 ga je takođe učinio pogodnim za transport tereta. Iako je većina aviokompanija prestala da koristi avion za komercijalne letove, on je i dalje popularan kod brodskih kompanija.
Najnovija letelica koja je sišla sa proizvodne trake je teretni avion 747-8 koji ima nosivost od 133,1 tonu i poslednji je od četiri koje je Atlas Er kupio ranije ove godine.
Avion je takođe služio kao baza za mnoge vladine i vojne avione, uključujući i trenutni Air Force One.

„Više od pola veka, desetine hiljada posvećenih zaposlenih u Boeingu dizajniralo je i konstruisalo ovaj sjajan avion koji je zaista promenio svet“, rekla je Kim Smit, potpredsednica Boeing kompanije i generalna menadžerka programa 747 i 767. „Mi smo ponosni što će ovaj avion nastaviti da leti oko sveta još godinama.“
Proizvodnja 747 je možda zvanično završena, ali Boeing nema nameru da uskoro izađe iz igre proizvodnje putničkih aviona. Kako prenosi CNBC, kompanija trenutno proizvodi 737 Max i 787 Dreamline, dok se očekuje da će još veći model, 777X, biti spreman 2025. godine.