SPYKER SE VRAĆA

Spykerov šef Victor Müller je u svom poslednjem intervjuu otkrio nekoliko detalja o planu revitalizacije ovog proizvođača i obnavljanju ponude.

Müller je Autocaru ponosno izjavio da njegova kompanija, proizvođač neobičnih luksuznih sportskih automobila, priprema nekoliko noviteta i u partnerstvu sa kineskim Youngmanom planira svetlu budućnost...

Podsetimo samo da je Spykeru u poslednje dve godine propala akvizicija Saaba, a bankrotirao je i britanski dobavljač aluminijumskih konstrukcija na kojima se bazirao C8 Aileron. Spyker je tada morao da izgradi i opremi nove pogone i pokrene proizvodnju u Zeewoldeu, gde se sada proizvodi C8 Aileron. Takođe, nakon finansijske konsolidacije i pretvaranja duga u udeo, Spyker je sada spreman za novi početak. 

Prvi bi na tržište trebao stići B6 Venator (na slikama), a reč je o sportskom coupeu koji je predstavljen na ženevskom auto salonu. Ovaj V6 model će se prodavati za oko 125.000 Eura, a baziraće se na aluminijumskoj šasiji, dok će mu karoserija biti izrađena od karbonskih vlakana. Do kraja ove nedelje bi trebala biti predstavljena i cabrio verzija čije će isporuke krenuti verovatno istovremeno sa coupeom.

Nakon toga, plan je da se lansira D8 Peking to Paris tj. proizvodna verzija tog koncept SUV-a, koji će premijerno biti predstavljen sledećeg proleća na ženevskom auto salonu.

Još uvek nije poznato gde će se svi spomenuti noviteti proizvoditi, niti kada će tačno stići na tržište. Naime, pogon u Zeewoldeu je premalen, pa se ponovno očekuje da će Spyker poveriti proizvodnju nekom drugom. 

Više bi trebali znati nakon Pebble Beach Concours d’Elegancea gde će biti predstavljen B6 Venator cabrio i frankfurtskog auto salona na kojem bi Müller mogao podeliti još koju novost sa novinarima.

Više o automobilima...

Luxury Experience