Rolls Royce uvodi snažne promene

Rolls Royce je najavio svoj sasvim novi identitet, koji za cilj ima dodatno modernizovanje slavne marke, kako bi privukli mlađu ciljnu grupu klijenata…

Britanski luksuzni brend angažovao je vodeću dizajnersku agenciju Pentagram, kako bi kreirali sasvim novi vizuelni jezik za brend i novi identitet Rolls Royce modela. Torsten Muler-Otvos, izvršni direktor brenda, izjavio je: “I dok se naše digitalno prisustvo povećava, nikada nije bilo važnije da naš vizuelni jezik reflektuje činjenicu da smo vodeći luksuznibrend sveta. Upustili smo se u fascinantnu avanturu modernizovanja našeg identiteta, kako bismo kreirali eho promena koje se mogu videti u našem portfoliju, našoj klijentskoj demografiji, njihovom načinu života i luksuznom svetu koji ih okružuje”.

Pentagram kompanija odlučila je da ostavi dvostruki R monogram nepromenjen zbog njegovog neverovatnog nasleđa, dok je dvo-dimenzionalna verzija ikoničnog Duha Ekstaze dobila značajniju ulogu u identitetu brenda. Partner Pentagram brenda, Marina Viler, komentarisala je: “Upotreba Duha Ekstaze obeležava promenu rezonance ovog brenda – od automobilskog, do lifestyle konteksta. On poseduje aspirativni kvalitet u sferi luksuza, gde dobija sam centar pažnje. Duh Ekstaze se sada može nazvati muzom ovog brenda”.

Kreiran od strane Krisa Mičela, vodećeg ilustratora brenda i njihovih ikona, novi Duh Ekstaze je dobio desno usmerenje, kako bi simbolizovao filozofiju brenda, odnosno njihovog kretanja prema budućnosti. Simbol je takođe postao jednostavniji, čistiji i više izbalansiran, zahvaljujući tankoj bazi koja ga identifikuje kao ornament haube.

Dizajnerski studio takođe je kreirao novu vizuelnu interpretaciju legendarne figurine, nazvanu Spirit of Ecstasy Expression. Fluidna forma digitalne ilustracije se poredi sa svilenom tkaninom i ima za cilj dodavanje vrhunske aure novom identitetu brenda. “Želeli smo da predstavimo balans između umetničkog dela koje je zaista posebno, ali je napravljeno visokom tehnologijom i inkorporacijom nauke iza scene”, objašnjava Viler.

Sam ukras na haubama neće biti promenjen, ali će nov identitet brenda ući u opticaj već od 1.septembra.

Luxury Experience