Rolls Royce kroz oči jednog deteta

Slavni automobilski brend upravo je objavio finaliste svog Rolls Royce Young Designer takmičenja...

Tokom proteklih 114 godina, Rolls Royce brend je svakako pokazao da zna mnogo o dizajnu automobila. Ali ipak, čak i brend koji ima kraljevski senzibilitet može imati koristi od mladih umova. U ovom slučaju, sila koja unosi novi život u njihove dizajne ima samo osam godina.

Ovog proleća, okada je epidemija korona virusa dostigla maksimalnu snagu, britanski brend je lansirao svoje Rolls Royce Youg Designer Competition takmičenje, kako bi deci pomogli da pronađu makar malo zanimacije. Takmičenje se pokazalo kao neverovatno uspešno, pa je brend morao da produži krajnji rok za prijavu više puta zbog ogromnog interesovanja iz čitavog sveta. Sada, oni su uspeli da suze svoju listu favorita na 220 finalista.

Kao deo takmičenja, Rolls Royce je tražio da dizajneri budu mlađi od 16 godina i da sami kreiraju svoj automobil iz snova. Brend im nije tražio da osmisle samo dizajn eksterijera, već su svi takmaci mogli da kreiraju sve elemente koje su poželeli.

Posebno interesantan dizajn koji je uradila petogodišnja Lusi, oslikava vozilo koje više podseća na šećernu vunu nego na automobil. Osmogodišnja Megan je kreirala kabriolet za životinjskom temom, posvećen entuzijastima koji žele da se približe prirodi.

„Jednostavno smo oduševljeni internacionalnim odgovorom na naše Young Designer takmičenje. Nije nas impresirao samo broj učesnika, već i kvalitet dečijih dizajna, koji nam dokazuje da ona imaju neverovatnu maštu i kreativnost. Želeli smo da damo deci priliku da oslobode svoju maštu u potpunosti i po svemu sudeći, to im je odgovaralo. Deca su nam postavila jako težak zadatak odabira najboljih radova“, izjavio je Gavin Hartli, direktor bespoke dizajna Rolls Royce brenda.

Sve ukupno, za takmičenje se prijavilo više od 5.000 klinaca iz 80 zemalja širom sveta. Pobednici će dobiti svoj dizajn pretvoren u rendering od strane Rolls Royce dizajnera, dok će prvog školskog dana dobiti specijalnu vožnju Rolls Royce automobilom.

 

Luxury Experience