Redizajnirani Rolls Royce Phantom Drophead Coupe

Vilner Designs koristi magiju za ulepšavanje automobila od 1996.godine…

Sada sun as opet oduševili svojom vizijom za Rolls Royce Phantom Drophead Coupe. Osnovani 1996.godine, Vilner kompanija je mesto gde svaki automobil može dobiti potpuni preobražaj, a ovaj Rolls Royce je poslednji u nizu koji je spreman da nas obori sa nogu.

Kompanija Vilner dobila je zadatak da osveži ovaj deset godina stari model, kada je vlasnik primetio da su se staro drvo i kožna sedišta bele boje malo izlizali. Ipak, tim Vilner kompanije iskoristio je priliku da stvori nešto zaista unikatno, pa je remodelirao enterijer ovog modela po uzoru na nekadašnje džentlmenske klubove, što je u savršenom skladu sa ličnošću automobila. Oni su na kreativan način očuvali originalnu atmosferu modela, bez previše radikalnih izmena.

Vilner je iskoristio nekoliko kvadratnih metara izdržljive bele kože vrhunskog kvaliteta kako bi pretapacirao enterijer. Centralni deo naslona za glavu sedišta poseduje duplo R dezen, odnosno inicijalne Čarlsa Rolsa i ser Henri Rojsa. Sedišta su perforirana zarad većem komfora i bolje ventilacije. Pored toga, RR logo se može videti i na vratima i ručno šivenim patosnicama.

Vlasnik je odabrao čeri od 44.000 potencijalnih kombinacija boja koje Rolls Royce nudi. “Ali, kada govorimo o kabrioletima, odabir enterijerne šeme boja podjednako je važan, ako nije čak zadatak sa više odgovornosti. Enterijer i eksterijer su vidljivi u isto vreme”, kako kažu iz brenda Vilner, a to je upravo razlog zbog kog su oni i bezbednosne pojaseve promenili, kako bi kreirali jedinstveni balans i savršenu vizuelnu harmoniju.

Kontrolna tabla ovog modela u potpunosti je obložena kožom koja je otporna na UV zračenje, dok je drveni enterijer redizajniran ručno rađenim detaljima, koji su prekriveni sa tri sloja laka i dva puta polirani, kako bi se osiugralo njihovo dugo trajanje.

Drugi impresivni akcent ovog Rollsa jeste zadnji deo ispod kog se nalazi sklopivi krov. Ovaj deo napravljen je od tikovine, pa je samo njegova restauracija trajala 120 radnih sati. Rezultat ovog poduhvata je fenomenalno redizajnirani 5.6 metara dugački V12 kabriolet – jedan jedini na svetu svoje vrste.

 

Luxury Experience