Da li se sećate automobila McLaren P1?
Hibridni hiperautomobil sa srednjim motorom koji je debitovao pre skoro deceniju ne samo da je pomerio granice automobilskih performansi već je i pomogao brendu McLaren da učvrsti svoje mesto dominantnog igrača u svetu superautomobila ograničene proizvodnje.
Prošlo je oko 7 godina otkako je poslednji McLaren P1 izašao iz fabrike u Vokingu i svih 439 primeraka britanske kompanije je odavno rasprodato. Međutim, ako niste imali priliku da ga kupite, najavljena je nova verzija hiperautomobila. Mada, novi P1 neće proizvoditi McLaren, već Lanzante, kompanija sa sedištem u Velikoj Britaniji koja je privukla globalnu pažnju konvertovanjem McLaren F1 GTR i P1 GTR vozila.
Lanzante je prihvatio izazov da stvori prvi McLaren P1 sa otvorenim krovom na svetu i na kraju je napravio P1 Spider koji će biti ograničen na samo 5 jedinica.
Pretvaranje McLaren P1 hiperautomobila u roudster sa otvorenim krovom je mnogo komplikovanije od pukog odsecanja krova. Možda se sećate da je usisnik vazduha P1 integrisan u krov, dok će odsecanje krova takođe smanjiti strukturnu rigidnost hiperautomobila. Da bi rešio inženjerske izazove, Lanzante se obratio dizajneru P1, Polu Hauzu. „Dizajn ima neke suptilne izmene, a karoserija sada teče od ivice haube oko A-stuba podižući se iza vozača i odražavajući bočnu stranu karoserije“, rekao je Hauz u izjavi.