Ferrari SF90 XX Stradale već je pravi dragulj u svetu hibridnih hiperautomobila – pravo remek-delo koje donosi adrenalin sa trkačkih staza u paket koji je potpuno legalan za vožnju na ulicama.
Sa oznakom "XX", koja je do sada bila rezervisana za najekstremnija trkačka vozila iz Maranela, SF90 XX Stradale pomera granice. Sada, NOVITEC, globalno priznati stručnjak za unapređenje performansi italijanskih superautomobila, ovaj izvanredni model podiže na još viši nivo, dodajući mu još više snage, performansi i vizuelne drame.
U srcu NOVITEC transformacije nalazi se visokospecijalizovani izduvni sistem, razvijen sa preciznošću kako bi pomerio granice već impresivnog V8 motora sa dva turbo punjača. Fabrika već nudi 797 KS iz četvoro litarskog motora, ali NOVITEC sistem povećava snagu za dodatnih 30 KS, zahvaljujući optimizovanom protoku izduvnih gasova i metalnim katalizatorima. U kombinaciji sa tri električna motora automobila, ukupna snaga sistema raste na neverovatnih 1.060 KS potvrđujući SF90 XX Stradale kao jedan od najmoćnijih hibridnih automobila na tržištu.
Za prave ljubitelje performansi, zvuk je jednako važan kao i tehničke karakteristike. NOVITEC izduvni sistem – dostupan od nerđajućeg čelika ili laganog INCONELA – ne samo da pojačava zvuk automobila, već je termički izolovan kako bi smanjio temperaturu motornog prostora, čime se poboljšava efikasnost i dugotrajnost. Za one koji žele estetski užitak, dostupna je opcija sa zlatnim 999 plemenitim premazom. Aktivno upravljanje zvukom putem leptirastih ventila omogućava vozačima da prebacuju između mirnijeg i zvuka koji seže do kosti.
Rezultat? Vrhunska snaga od 827 KS iz samog V8 motora, u odnosu na standardnih 797 KS, a obrtni momenat raste sa 804 Nm na 840 Nm. Sve ovo isporučuje se sa intenzitetom koji je pažljivo usklađen za vožnju na javnim putem, ali i na stazi.
Iako je NOVITEC mudro odlučio da ne menja aerodinamiku ovog specijalnog Ferrari modela, koja je dizajnirana za maksimalni downforce (pritisak na tlo), ipak je uveden mali, ali značajan detalj – Izloženi karbonski poklopci retrovizora dodaju vozilu suptilnu, ali snažno izraženu dinamiku, naglašavajući njegovu sportsku sofisticiranost. Vizuelna evolucija se nastavlja sa prilagođenim točkovima najnovije tehnologije, razvijenim u saradnji sa američkim stručnjacima iz kompanije Vossen.
Ovi NOVITEC NF11 točkovi od kovanog aluminijuma imaju prepoznatljiv dizajn sa pet dvostrukih krakova i poklopcem u stilu trkačkih automobila, što naglašava motosportski pedigre ovog modela. Završeni u elegantnoj crnoj boji, ovi točkovi dodatno produbljuju agresivan stav Stradale modela. Sa različitim dimenzijama – 20 inča napred i 21 inča pozadi, vizuelni efekat je još jači, a oblik karoserije dobija na oštrini. Opcija od 21 inča za prednju osovinu omogućava veću fleksibilnost u personalizaciji.
Dinamika vožnje i prisutnost automobila dodatno su unapređeni NOVITEC specijalno kalibrisanim sportskim oprugama, koje snižavaju visinu vozila za oko 25 milimetara, čime automobil dobija još dinamičniji izgled, a istovremeno poboljšava upravljivost zahvaljujući nižem centru gravitacije.
Klijenti mogu personalizovati enterijer u gotovo svakoj kombinaciji boja, pretvarajući svaku vožnju u potpuno unikatno iskustvo, usklađeno sa njihovim ličnim ukusom i stilom života. Sa SF90 XX Stradale, Ferrari je izbrusio granicu između uličnog automobila i trkačkog vozila. Uz NOVITEC nadogradnje, ta granica skoro da nestaje.
Za one srećne koji poseduju SF90 XX Stradale, NOVITEC nudi ultimativni način da učine ovaj retki superautomobil jedinstvenim – pravo umetničko remek-delo na točkovima.