Japanski proizvođač automobila predstavio je drugu generaciju luksuznog MPV, Lexus LM na sajmu automobila u Šangaju, koji će biti lansiran u preko 60 zemalja.
Za Lexus ne važi doktrina koja minivan vozilima oduzima luksuz. Vodeći Toyota brend predstavio je drugu generaciju LM, ili „Luxury Mover“, na Salonu automobila u Šangaju u utorak, 18. aprila. Iako vam ovaj automobil može delovati kao konvencionalni minivan o kojem sanja svaki pravi porodični čovek, on poseduje neke ključne razlike.
Predstavljen 2019. godine, LM je Lexus limuzina verzija Toyote Alphard, koja se prodaje uglavnom u Aziji. Minivan modeli nisu najseksepilnija vozila, ali to nije sprečilo Lexus LM da postane hit u Kini, jedinom tržištu na kojem se trenutno prodaje. Čini se, međutim, da i Toyota i Lexus žele da vide da li se uspeh može ponoviti negde drugde, pošto će se druga generacija prodavati širom sveta, osim u SAD.
Za razliku od većine luksuznih vozila čija se raskoš ogleda pre svega u enterijeru, eksterijer LM modela je zaista poseban. Automobil u osnovi izgleda kao bilo koji drugi minivan, sve do njegovih kliznih zadnjih vrata. Prednji deo ima Lexus ugaone farove, kao i najveću verziju rešetke koju smo videli do sada. Treba napomenuti da je spojler koji izgleda kao nastavak krova lep (i neočekivan) dodir.