MERCEDES S CLASS MAYBACH JE TU

Maybach kao brend je nestao, ali ga je Mercedes vratio iz mrtvih da bi označio svoju super luksuznu limuzinu S klase koja će biti simultano otkrivena u Los Anđelesu i Guangzou...

Sa dužinom od 5,453mm, Mercedesov novi top model je ogroman automobil - 200mm duži u dimenzijama od postojeće S klase. 

Kao što biste i očekivali od vozila koje nosi znak Maybacha, sav taj dodatni prostor je na radost zadnjih putnika, koji takođe dobijaju i unikatna sedišta, kao i druga ekskluzivna unapređenja. Mercedes dodaje i da je novi Maybach najtiši automobil u proizvodnji. 

Mercedes će lansirati ovaj model u februaru 2015. godina, kao dve varijante - S500 koju pokreće 449ks i 700Nm 4.7 bi turbo V8 motor, koji daje potrošnju od 8,9l na 100km, a tu je i S600 sa 6.0 tewin turbo V12 motorom sa 523ks i 830Nm. Obe varijante imaju pogon na zadnje točkove, ali u julu naredne godine, S500 će dobiti pogon na sve točkove 4MATIC:

Ola Källenius, član odbora Mercedesa za prodaju je rekao : "Kao dodatak u ponudu S klase, novi Maybach će postaviti nove standarde u luksuznom segmentu. Ovo vozilo zadovoljava najviše zahteve u smislu ekskluziviteta i komfora."

O BRENDU

Nemački proizvođač luksuznih automobila prisutan je već više od jednog veka na tržištu.  Odgovorni za nastanak modernih motora sa unutrašnjim sagorevanjem, "očevi" Mercedes-Benz brenda su praktično izmislili automobil.

Karl Benz i Gottlieb Daimler su 1886. proizveli arhetip modernog motora. Njihov proizvod nije bio rezultat timskog rada, već nezavisnog i sinhronizovanog istraživanja.

Pre Prvog svetskog rata, Gotllieb Daimler je stekao reputaciju za svoje vozilo koje je bilo poznatije od Benz-a. Međutim, Benz će nastojati da održi korak, uspevajući da ostane blizu Daimlera. Godine 1908, oba proizvođača su se našli na podijumu kao pobednici francuskog Grand Prija.

Austrijski diplomata na službi u Nici, poslovni čovek koji je vodio profitabilan posao prodaje automobila, i ljubitelj trka, Emil Jelinek je vozio automobile DMG (Daimler-Motoren-Gesellschaft) pod pseudonimom Mercedes, po imenu njegove ćerke, Mercedes Jelinek. Kasnije je ugovorio sa DMG da se proizvede mala serija sportskih automobila sa motorom koji je zvanično nosio ime njegove ćerke, 22. decembra 1900. godine. Ime Mercedes, koje je kasnije korišćeno da predstavi DMG pod novim imenom, Mercedes-Benz, nastalo je 1926. godine, kada je primenjeno na sva vozila proizvedena od strane nove kompanije, Daimler-Benz AG, rezultat spajanja Benz & Cie i Daimler Motoren Gesellschaft te godine.

Tokom Prvog svetskog rata, okolnosti su spojile dva rivala tako da se Daimler Motorengesellshaft spojio 1926. godine sa Benzom u Daimler – Benz AG. Od tada, Mercedes-Benz automobili su jedni od najboljih na svetu i stoje kao simbol besprekornog kvaliteta i vrhunske tehnike. Ljudi koji stoje iza brenda su odgovorni za razvoj bezbroj poboljšanja koja pokrivaju svaki pedalj anatomije u automobilu.

Razvoj motora koji bi mogao da pokrije potrebe vozila na zemlji, vodi i u vazdu bio je Daimlerov san. Nakon nekih 8 godina to se i dogodilo sa razvojem modela Daimler Phoenix, prvog vozila na svetu koje je bilo opremljeno sa takvim motorom.

U međuvremenu, Karl Benz se bavio radom na četvoro-cilindričnom horizontalnom klipnom motoru. Godine 1900. Benz je završio rad na ovom motoru. Prednosti  ovog motora bile su manje vibracija, niže težište, kao i više prostora za ugradnju drugih uređaja kao što su turbo ili super punjenje.

Mercedes-Benz je takođe odgovoran za rušenje brojnih rekorda u brzini, među kojima je rušenje barijere od 200 km/h, verovatno najznačajaniji. Ideja da vozilo može da dostigne takvu brzinu već 1909. godine, izgleda nestvarno danas , ali Benz Lightning je dokazao suprotno. Lightning je bio čudovište koje je pokretao 21,5 litarski motor.

Nakon pauze u istražinanju inovacija u oblasti putničkih automobila tokom Drugog svetskog rata, Mercedes - Benz nastavlja svoje aktivnosti, izbacujući novi model 170 V 1946. godine koji je prethodio modelu 170 D (1949. godine). Ovaj model je povratio poverenje kupaca u brend i obezbedio povratak kompanije.

Tokom 50-ih, Mercedes - Benz je proizveo neke od svojih najboljih automobila, kao što su 190 i 300 SL.

Do 80-ih svet se već bavio štetnim efektima emisije CO2 i ukupnog automobilskog zagađenja. Mercedes-Benz bio je među prvima koji je u skladu sa propisima uveli katalizator sa električnim sistemom zatvorene petlje (1985. godine). Ove promene zajedno sa još nekim u vezi filtera za ulje, omogućile su da Mercedes - Benz vozila postanu još naprednija.

Više o automobilima...

Luxury Experience